mandag den 6. oktober 2008

Dansk og klassisk...klassisk dansk


Flag rankerne har jeg selv lavet. De er lige til en fødselsdagsfest når det ikke må være for "bling bling"
Vipp skraldespanden har jeg ønsket mig fra jeg var 14 år. Den gang var det kun sådan en man havde i lægeklinikker og hos tandlægen. Jeg har haft den i mange år nu, og badeværelset er lavet så det passer til den. Originalen er fra 1938 så vidt jeg husker.

Skabet med glaslåge er fra danske www.Nordal.eu
Sølvskålen er fra mine oldeforældres sølvbryllup.

5 kommentarer:

Bo med Lena sagde ...

Ja, hos meg er det veldig brunt-hvitt om dagen. Deilige farger!!

Du, jeg likte flaggranken din utrolig godt!! Den var kjempefin:)

På torsdag skal jeg til Stoff og Stil og kjøpe lin-stoff til en oppslagstavle jeg skal lage.

Hilde sagde ...

Så fine flagg! Jeg liker også veldig godt søppelbøtten, men er litt for lommeboken min.. Skapet og tingene inni er nydelig! Ha en fin tirsdag! Nå skal jeg sy litt bestillinger, selvfølgelig med stoff fra Stoff og Stil!

Lappesola sagde ...

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Du må gjerne linke til meg. Jeg har lagt deg til på blogglisten min. Gleder meg til å lese bloggen din videre.
Klem fra Sol

Huset på toppen sagde ...

Flagg ranken er klassisk dansk,ja Vi pleier kun å ha et lite flagg på bordet når det feires fødselsdager!! Nydelig skap med fine ting,du har Karen:-) Jeg var nylig innom Stoff og Stil,og da så jeg de flotte modellene med jakke i vadmell. jeg har aldri sy klær, men jeg vurdere å prøve. Jeg har såvidt kikket litt på mønsteret,så jeg får kikke litt mer neste gang jeg er innom!! jeg har ikke hørt om Mille Fly,men jeg leste litt om henne på nettet:-)

Ønsker deg en deilig tirsdagskveld, i kveld skal jeg sy litt og se Greys Anatomi på tv2:-)

Nette sagde ...

Så hyggelig å finne din blogg, gleder meg til å følge deg videre! Takk for den fine kommentaren hos meg:) Legger deg til på min blogliste nuh...Klem