tirsdag den 21. oktober 2008

Nej, det er ikke advent endnu

Og jeg har hellerikke fødselsdag. Men jeg har fundet på at hækle de antikke flagranker jeg har lavet i filt før. Og helt ærligt, bliver de ikke kære de små flag når de er hæklet i bomuldsgarn?
Foreløbig har jeg lavet 20 flag på en lang ranke. Mest for at sælge dem på børnenes skoles basar.
Så kan man jo købe så mange man lyster i vores lille julepynt bod.....og klip....kun dertil....

Boden kommer I til at se mere til, for KORS hvor har vi arbejdet hele sommeren...ja siden Januar faktisk. Hele familien.

5 kommentarer:

Huset på toppen sagde ...

Flotte heklede flagg rekke du har laget!!! Kjekt med håndarbeid og gjerne sammen med lydbok eller høre på musikk, eller se på tv:-)

God natt
Og ha en fin uke!!

☆Therese sagde ...

Så fine de er :o)

Camilla sagde ...

De er bare så lækre. Jeg bliver helt misundelig. Jeg må også igeng med at fremstille noget lækker livsstil.
Camilla

Bo med Lena sagde ...

Tusen, tusen takk!! Det var utrlig hyggelig sagt:)

Men det er DU også. Jeg skulle gjerne vært på skolebazaren din!!

Liv Elin sagde ...

For en artig ide`! :) De var skikkelig dekorative - uten å være glorete! (det blir lett mye glorete pynt i advent og juletiden)

I disse dager er det oppussing av soverom her i gården + at jeg håper på å finne ledig tid til å sy litt igjen.....Har mye jeg håper på å få sydd til jul! Inspirasjonen finner jeg ofte i S&S katalogen min , som jo bugner av nydelige stoffer for tiden ! :)

Ønsker deg en hyggelig helg !
klem Liv Elin - Husrom & Hjerterom