torsdag den 6. november 2008

Hvid jul...eller med farve

Det er det store spørgsmål i år....bliver julen hvid eller med farve? Englevingerne i mini til at hænge på træet eller som pynt på en pakke er fra Kirkebyens gårdbutik som Heidi min kollega står bag. Der var jeg lige forbi i aftes og der var SÅ fint pyntet op med ALT hvad hjertet begærer af pynt.
Stjernerne her folder min mor for mig. Det er egentlig sådan en "Rudolf Steiner" ting af de rigtig fine. Stjernerne har vi med på basaren den 29. November også i fine farver. Men på mine vinduer er de hvide lige nu.

Og så var jeg lige i TIGER butikken efter lys i dag. 3 for en 10'er. Det er da ikke til at stå for alle de fine farver vel? Måske adventskransen skal have 4 forskellige farver lys i år???? Eller de skal bruges til fødselsdagen på søndag?











2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Hei Karen :o)

Så vakre stjerner, nydelige....Hos meg er alltid julen enten hvit eller adventsfarget, jeg klarer ikke rødt hjemme hos meg men synes det er riktig koselig hos andre.

Lenge siden jeg har lagt igjen en hilsen her hos deg MEN er innom hver gang du har et nytt innlegg, finner MASSE inspirasjon hos deg :o)Liker å være her "inne"!

Ønsker deg en god helg Karen og en flott bursdagsfeiring!
Klem fra Vibeke

Caroline/drömlägenheten goes radhus sagde ...

Så snyggt! Det kan vara svårt att välja mellan vitt eller mycket färg! Här hemma skulle jag gärna ha in lite mer vitt i julpyntet, men vill såklart att barnen skall vara med och bestämma....lite i alla fall!!!

Blir så pysselsugen av allt fint du visar!

Hoppas dottern hade ett fint kalas!

Kram Caroline