torsdag den 20. november 2008

Jule kringler....flere kager

I går satte jeg min mor til at udvikle en kringle der kan hænges på juletræet. Hun er heldigvis bare hurtig min mor...(og flittig og dygtig) så allerede i dag kunne jeg hente 3 færdige kringler.

Med et ternet julebånd syet i, bliver de endnu mere julede. Lige en sag mere til basaren som jo er på lørdag om en uge. Det er dejligt min mor er pensionist, for hun kan lige nå at lave alt det kreative for mig jeg bare ikke når, med 2 børn og alt det andet herhjemme, og lidt rigeligt travlt på mit arbejde med at lave det næste Stof og Stil bolig katalog.



10 kommentarer:

Huset på toppen sagde ...

Koselige kringler og kaker din mor har laget !! Kjekt å ha hjemmelaget julepynt:-)
Her har sneen lavet ned i kveld, og det er så hvitt og fint... Jeg har dekket bord til 24 pers i felleslokalet i kveld. Vi skal ha julebord med jobben i morgen kveld,herlig tid vi er inni nå...

Ha en fin helg!
Klem

Crème sagde ...

Hvilken fin julepynt! og så heldig du er som har ekstra hender til å utføre dine ideer.
Gøy å oppdage en dansk blog; det er ikke rett mange av dem? Jeg håper det er OK at jeg linker til deg?
Ha en riktig koselig helg:)

Unknown sagde ...

Herregud!!!! Menar du att du har designat tyget???? Det är helt underbart!!!!!!! =) Jobbar du på Stofog stil??? De har sååå många fina och billiga tyger!! Underbara..Va duktig du är!!

Kringlorna är helt fantastiskt söta! Blir sugen på att göra några..=) Själv har jag designat olika kollektioner åt Presentverkstan i Gislaved!!.. som säljes runt om i Sverige!!

Ha en alldeles underbar dag! Kul att du hörde av dig! kramar Malin

hanne ewald sagde ...

Hej Karen
Ja se det var noget, de er rigtig fine.
god weekend
Hanne

Unknown sagde ...

Tack snälla själv för din kommentar!! Va glad jag blir..=)

Snacka om *toppjobb* du har!! Verkligen ett drömjobb!! Behöver ni *hyra in* en designer nån gång så ring mig.. hi-hi...=)

Ha en underbar helg! kramar Malin

Frida sagde ...

Vilka fina kringlor som dín mor har gjort.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Inger sagde ...

Så fine kringler! Jeg liker så godt den litt enkle nordiske jule-stilen. Takk for at jeg fikk se innom den fine bloggen din.

Karin Grøn sagde ...

Nej hvor er de skægge. Jeg får nu ideer til noget, som kan hænge i min vinterhave og tåle at blive fugtige og varme og kolde.
Super ide

Nette sagde ...

Kjempefine kringler!!!

Marieinwonderland sagde ...

Så fine kringler. En god idè. Og tusen takk for de hyggelige komentarene du legger igjen hos meg;)