fredag den 2. januar 2009

Guld og grønne poser

Noget af det bedste ved Jul er de små overraskelser. Årets guld i december 2008 var denne grønne pose jeg fik sidste dag inden ferien af min kære kollega Camilla http://frufoldagersfritid.blogspot.com/ som hun naturligvis selv har frembragt. (af stof fra vore fælles arbejdsplads naturligvis) Med fint lille logo og hangtag.....rent grønt guld ikke?Mit andet grønne guld er min julerose på fortrappen....hvorfor skal den hedde julerose???? Den må da gerne blive lige så længe den vil se smuk ud.




3 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hej Karen

Det er en fin lille pose. Hvad skal du bruge den til? Julerosen har nok fået sit navn fordi den er lige så smuk som en rose og blomstrer her ved juletid, hvad roser jo ikke gør. Jeg elsker de hvide juleroser- de er så enkle og renhvide. Kh Karin

Helle : sagde ...

Skøn lille poser, man kan ikke undvære små poser og så at den er hjemmelavet er jo endnu bedre.

Huset på toppen sagde ...

Godt nytt år, og ha et fint blpggår 2009
Fine pose du fikk i gave:-) vet ikke noe om julerose,men fine er de nå til jul.
Ha en fin uke!
Klem
Linda