onsdag den 18. marts 2009

Nettos tekstiler

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg er tekstilpige og alligevel køber jeg viskestykker, siddehynder og gulvmåtter i Netto. Simpelthen fordi det er sådan noget "jeg må eje" og desuden koster det nærmest ingenting. Nyeste hit i denne uge. Super romantik til sommerhuset eller køkkenet herhjemme. Og lige et par hynder til havestolene. Ja, hvem kunne ikke blive fristet af de små blomster..... i øvrigt har jeg kageforme til muffins i nøjagtig samme blomstermønster. Var der nogen der sagde "match på havebordet"?




5 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Nettos ting kan være aldeles skønne og jeg synes også, at jeg har fundet mange fantastiske, uundværlige ting der.
Og nu må jeg til det igen kan jeg se! Super dejlige ting du har købt.

Bare nu der er noget tilbage når jeg når frem - nej tak til reklamer er ikke altid så praktisk!! ;0)

☆Therese sagde ...

Hi hi - det blir nok et herlig romantisk "måltid" når du dekker på med blomstrete muffins og stoler med puter i samme mønster :o) Herlig sommelig !!

Unknown sagde ...

Ja , de får oss til å kjøpe de designerene. De frister med alt.
:-)

hanne ewald sagde ...

Åh sådan nogle muffinforme må jeg hen og have, har netop købt nogle i Stockholm som var metallic turquise. Men har længe ledt efter dem med romantiske blomster, så dem må jeg ha ! Tak for tippet Karen.
Knus Hanne

Anonym sagde ...

...tak, Karen, det er så rart at vide, at man ikke er den eneste, der bare må eje.....