lørdag den 6. juni 2009

Roser er røde mit patchwork er blå...

Roser er røde mit patchwork er blå
Striberne søde og ternene på skrå.
Sådan kunne dagen lille glade rim lyde. Jeg har haft besøg af Wenche/Tusindfryd og det satte en masse kreative tanker i gang. Jeg har forleden anskaffet mig en fin lille stak udskårne blå striber. Det bliver, om min tålmodighed rækker, til et lille dukke patchwork tæppe. Lapperne er altså bitte bitte små og alle fra gamle skjorter....så ikke så underligt, hvis det ser en smule skævt ud.



Roserne er fra min mors lille have. Bare jeg kunne sende duften med.

4 kommentarer:

tusindfryd sagde ...

Kære Karen
Tak for sidst, fordi du er så sød , inspirerende,afslappende og dejlig at være sammen med.
Vi burde have taget et billede af dit store spisebord med bøger stof symaskine boller te dukker og og og
Hvor har du været flittig både syet og hentet de fine roser!
Jeg har ryddet op efter min mand og børns milkesake projekt på den nye køkkenmaskine....der var mælk,is,jordbærsnask og bittesmå chokoladestykker overalt!!!
Kun en mand kan bruge samtlige dele til en foodprocessor for at producere tre små milkshakes... :-)
Rigtig god lørdag.
Knus og tanker

Mette sagde ...

Der gad jeg godt have været! knus Mette

Unknown sagde ...

Hvor er det fint :-)
Jeg synes næsten jeg kan dufte roserne :-)

Lavendel sagde ...

Nej hver er det flot - ta dig tid til at lave det større...yndige roser.