mandag den 27. juli 2009

Håndarbejdsprojekter i ferien

Hæklede armbånd...med betrukne knapper (her hæklet af broderigarn)

Betrukne knapper... af mærket PRYM. (Fås hos stof og stil)...og så er der helt frit valg af stof!!!

Mormor lavede tasker til bamserne, mens jeg lavede hanke med roleauvenderen....


En kat til tøjdyrs boden på børnenes skolebasar sidst i November....


Og sidst men ikke mindst blev det lille skjortestof dukkesengetæppe syet færdigt med håndquiltning...
man ser tydeligt, at jeg ikke er patchwork dame :)

Og så lige 10 svampe af de hæklede i forkellige størrelser.....igen til basaren.

13 kommentarer:

Suzan sagde ...

åhhh,.. vilka söta armband!

Sifka sagde ...

Jeg kender én, der ville blive glad for at bide i den lille kat.
Så skolebasar, hvor?

Fru Melgaard sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Fru Melgaard sagde ...

Ej nu har jeg da rigtig lavet ged i det her med kommentarer - Undskyld:o)
Det jeg ville sige var bare, at jeg synes det er nogle lækre sager der er produceret og katten især er jeg hel vild med:o)

Unknown sagde ...

Små koselige ting. Armbåndet var flott. Jeg elsker armbånd. Om sommeren liker jeg å gå med mange. Supert når de er hjemmelaget, føler meg litt hippie da....
Jeg synes patchwork er sjarmerende når det er litt sånn uvørent.

Karen Klarbæk sagde ...

Basaren på børnenes skole er: Rudolf Steiner Skolen i Silkeborg. Lørdagen før første søndag i advent.
Kattemodellen kommer fra en tysk bog jeg har lånt af Wenche/Tusindfryd. Find hendes link på min blog roll.

Unknown sagde ...

Sikke fine ting I har fået lavet :-)

Mette sagde ...

..ja, så tydeligt ses det vist ikke, at du ikke er patchwork dame.....

kundskabogkaos sagde ...

Hvordan ser de omtalte svampe ud? :)Leder nemlig efter en opskrift

Karin Grøn sagde ...

Sikke en masse fine ting du har fået lavet. Det er altid godt med noget ny inspiration. Tak for det.

Anna sagde ...

Vilken produktiv semester! Fina saker, jag tror jag ska virka mig ett armband!

Ulla sagde ...

Vilka fina knappar, nu blev jag inspirerad!

Helle : sagde ...

Ej hvor er den sød den Kat - hvor kan man købe det mønster ! eller hvor er den bassar ??? Min lille Jonas vil synes om den :-)