lørdag den 1. august 2009

Thit + Tøste, Skagen

Denne gang var jeg igen i Thit + Tøste i Skagen. Eva Tøstesen har den mest inspirerende lille børnebutik på Sct. Laurentivej (lige ved Rådhuset), hvortil hun selv syer legetøj og baby artikler og en smule tøj. Derudover sælger hun også børnetøj fra Katvig og Småfolk m.fl.


Hun har også lavet syede postkort...


Pistolbælte til små drenge og pistol hylstre til træskyderen...








Bide rangler til babyer..


Og risposer....o.s.v.


Hos Stof og Stil har vi lige fået plastic granulat i butikken. Dessin nummer 39099
250g koster 10 Kr. lige om lidt kan de fås i webshoppen.

Når man bruger det i stedet for ærter eller ris i "risposer" kan HELE posen pludselig vaskes i maskinen uden at "gå til".

Smart ikke?

Jeg skal lige have skiftet indholdet i dem her.

7 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Nøj, nogle fine ting hun laver.

Det er da så smart med de der plastik kugler ;)

Yt.

Unknown sagde ...

Supert smart.
Fine kort som var brodert på.
Koselig butikk med fint. :-)

Prinsesse Elin sagde ...

Jeg gleder meg så til den nye katalogen fra stoff og stil kommer. Egentlig burde jeg hatt bestilt stoff for lenge siden for det begynner å bli tomt men jeg venter noen uker til.
Å plastik kulene har jeg ventet på lenge. De er smarte å ha i ( he he) rompene til tilda dukkene slik de kan sitte av seg selv:)
Ha en fin kveld videre, Karen.
Klem fra Elin:)

Ragnhild / Wallas Verden sagde ...

Heisann, så lurt med granulater i risposene. De blir jo fort skitne når de blir kastet rundt og faller i bakken.
Har du sydd den pusekatten. Den er helt maken pusekattene som dukker opp på Steinerskolens julemarked her. En ordentilig steinerkatt.

Superduper helg til deg
Klem:)

Helle : sagde ...

Hej Karen

Tak for din hilsen ;-) sikke nogle dejlige ting hun har i sin butik !

Ulla V. sagde ...

Hver gang vi er i Skagen, er jeg liiiige nødt til at skal forbi Thit + Tøste. Jeg elsker den lille butik og alle de skønne ting hun har der.

Engang var tøjet stort nok - eller min søn lille nok ;) - til at passe sammen. Men jeg kan nu sagtens finde masser at se på alligevel...

Som f.eks de smukke kort du fandt. :))

KirstenK sagde ...

De kort der, uhadada som de da er søde...pistolbæltet og hylster er da også seje...ikke så tit man ser så fedt legetøj til drenge...