tirsdag den 22. september 2009

Tusind tak til....

Tusind tak til Lena i Norge med bloggen BO MED BARN, fordi hun fik min interesse vendt mod det at blogge, og tak til Rappedikke fordi jeg vandt denne skønne thehætte i hendes give away.
Den er lige ankommet med posten, og....

den passer fint over min the kande, som er et gammelt arvestykke fra min farmor. Og jeg skal da holde te-party i week enden, når vores venner kommer på besøg for at se til deres kat, som vi overtog i sommer.
Tak til Anita og Henrik, Matthias og Maja for Atico. I har med ham, åbnet mine øjne for at elske katte. (Hvilket jeg ikke havde troet muligt for bare 3 mdr. siden)


Tak til alle jer der kommenterer, eller bare følger med her på bloggen. I er med til at gøre hverdagen skønnere.
Nogle gange glemmer jeg et kort øjeblik, at der er meget at være taknemmelig for.

7 kommentarer:

Kisser sagde ...

Det er bare så dejligt at være taknemmelig.
Hav en god aften

Mette Lykke sagde ...

Kære Karen.
Det er godt at minde sig selv om, alt det vi har at være taknemmelige for..
Jeg bruger meget min blog til at skrive de positive og dejlige ting hver dag byder på..

kundskabogkaos sagde ...

Den pynter fint din nye thehætte. Og tak for din skønne blog, den er hyggelig at følge med i.

Bo med Lena sagde ...

Tusen takk for hyggelige ord! Det er så viktig å sette av litt tid til å tenke gjennom hva man er takknemlig for.

Nydelig innlegg, og en påminnelse til meg selv om å stoppe opp litt og være litt takknemlig...

Jeg er veldig takknemlig for at du er så dyktig til å designe stoffer. Nå har akkurat det lilla soppstoffet blitt til oppslagstavle på rommet til Tuva og det ble så fint!

Unknown sagde ...

Det er virkeligt vigtigt at huske på alt det vi har at være taknemmelige for :-)
Jeg er f.eks taknemmelig for at je "fandt" din blog :-)

tusindfryd sagde ...

Selv tak søde for alle de fine indlæg, inspiration og glædelige indlæg :-)

Helle : sagde ...

Tillykke med gevindsten ;-)