tirsdag den 3. november 2009

230 Faste læsere...og vinderen er:

I er simpelthen utrolige. Så mange deltagere at det har taget det meste af en aften bare at skrive alle lodder og gøre klar til trækning. Jeg havde troet det blev om en uge eller 2 jeg skulle arbejde, men nej....vi har rundet 230 og det betyder jo at at der skal udtrækkes en vinder.


Og vinderen er:

Gitte /Dit og Dut

Jeg har skrevet så mange lodder, fordi I har været så flittige til at melde jer på og skrive kommentarer, at alle 3 gevinster da skal i spil.


Mine piger har derfor trukket 2 vindere mere:



Christina/RAPPEDIKKE

&

Norske Ida/Put it in a box


I 3 vindere må lige skrive mig en mail med jeres adresser, og hvilken af de 3 gevinster I vælger.

Vælger 2 det samme, må jeg jo i gang med hæklenålen....





STORT TIL LYKKE og tak for den store deltagelse

10 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Stort tillykke til de heldige vindere!

tusindfryd sagde ...

Tillykke i heldige vindere ved hvor fine gevinsterne er ;-)

Trine (groovy baby) sagde ...

Tillykke, tillykke - fra en, der kom for sent. Lækker blog, du holder dig her - jeg glæder mig til at følge med...

kh

Unknown sagde ...

Suk...
Smiler stort :-)
Tillykke til de heldige !
Og tillykke til dig, Karen- med dine mange læsere !

mette b sagde ...

Tillykke til dig for dine læsere og til dem, som nu er så heldige at læse din blog :o)
Også tillykke til vinderne af dine dejlige sager.
KH Mette

Karin Grøn sagde ...

Hold da op- at skulle skrive 230 navne på sedler for at trække 3. Det er da godt nok noget af et job. Det må man vist kalde at drukne i sin egen succes;-)Tillykke til vinderne

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Tillykke til de heldige..

Flot..!

Unknown sagde ...

Årh, jeg er lige gået i stå med mit arbejde, fordi jeg ved en overspringshandling kom ind på din blog. Hvor er den skøn og inspirerende. :-)

Birgitte sagde ...

Kæreste Karen
Stort tillykke med din succes, du fortjener den med din dejlige blog.

jeg har ligget underdrejet, så har nydt at få lidt tid i aften til at kigge indenfor.

håber snart vi ses igen
knus Birgitte

Unknown sagde ...

Wiiii.. Jeg vandt!Tak fordi det netop blev mig der vandt :-)
Og stort tillykke til dig også med alle de faste læsere, det godt nok mange..