søndag den 22. november 2009

Afsløring....

Forleden viste jeg de fine filt flag min svigerfar laver for mig. Nu kan I se hvad jeg skulle bruge dem til. Først af alt, kan de jo hænges individuelt på juletræet men de var nu tænkt til at....

Være adventskrans pynt. Med den størrelse ståltrådsophænget har, kan de nå rundt om bloklys eller alm. stearinlys. Adventskransen i år er super easy og billig versionen ....er denne gang slet ikke en krans men et stort fad med mos fra skoven, og bloklys fra Fakta, og om hvert lys et af farfars flag.


Flagene sælges på lørdag på skolens basar. 4 flag for 50 Kr.



Så er vi klar til 1. søndag i advent om en uge.

13 kommentarer:

Christina Ravn sagde ...

Neeej hvor fint :) TAK for inspiration, det er LIGE min smag, tror jeg lader mig kraftigt inspirerer :)

Nina sagde ...

Smukke, smukke flag. Sælger du mon også pr. post? Jeg har 4 lys stående til samme mos-idé. Køn og nem advars-krans, som den så fint hedder herhjemme.

Inger Lises Verden sagde ...

Hvor sødt! Jeg har også lige været i gang med et fad med hvide lys og mos i sommerhuset, og har rigtig hygget mig med svampeproduktion. Er så glad for jeg kunne finde ud af at hækle dem :-)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det bare fint, jeg har ikke lige fundet ud af hvordan min adventskrans skal se ud endnu, jeg plejer altid at finde på noget meget alternativt, men jeg tror jeg skal bruge nogle rensdyr hoveder jeg har fra medusa copenhagen, så må vi se hvad det mere bliver til :)

Knus

Ida sagde ...

SÅ FINT!
Jeg må pønske ut en adventskrans snart! *svett* :-)

Helle : sagde ...

Ih hvor er den skøn og super enkel, lige noget jeg kan lide.

Faster Mettes pung er også fin !

Turid Holm Flaa sagde ...

Enkelt og utrolig pent.

oklyous sagde ...

Det er nogen fine flag:)
Puha, adventskrans, det skal man også tænke op! Det er første år jeg bor sådan "rigtigt" efter jeg er flyttet hjemmefra, så tror at en advents vil passe helt fint:)

Ravheksen sagde ...

Hvor er det en fin adventskrans.
Tak for inspirationen og god mandag:)

Karen Marie sagde ...

Så fint det ser ud - og særligt med den lille bambi der skimtes i det grønne! Og nu jeg skriver grønt, super fin grøn pung også, helt enig i det fine mach med retro stoffet:0)

Unknown sagde ...

Sikke et fint advents fad :-)
Dannebrog er altså smukt .

Mette Houg sagde ...

sikke mange Fine flag din svigerfar har lavet til årets adventskrans!:0)

Sonnie sagde ...

De er bare så søde de flag, skøn ide til adventskrans. Jeg spørger ligesom Nina, sælger du dem pr. post?