mandag den 7. december 2009

3 Interiør udfordringer fra "En fugl i hånden"

Jeg har fået en interiør udfordring fra Helle/En fugl i hånden. Den går på 3 x 3 udfordinger.


3 x interiør afsløringer om mig
3 x Interiør køb jeg fortryder jeg ikke gjorde
3 x Det er jeg på udkik efter

Jeg har taget udfordringen op. Her følger et billede med ting jeg kan li' i vores indretning.

3 x interiør afsløringer om mig.

1.1
Badeværelse, skænk o.s.v. allesammen i lidt stram factory/fransk stil, hvilket er min absolutte favorit.


1.2 Jeg elsker ting der ligner jeg har arvet det fra min bedstemor. Med god patina og gerne zink og dåser.

1.3
Og så har jeg en stor kærlighed til retro ting fra sen-tresserne og min barndom i 70'erne.
Og pink.

Den største "afsløring" er, at jeg lider nærmest af rengøringsvanvid når jeg har tid. Men har jeg ikke tid,roder det til omkring os. Jeg må dog pointere at det IKKE er gammelt vasketøj, opvask eller lign. det forsvinder af en eller anden grund fint nok.
3 x Interiør ting jeg har fortrudt jeg ikke har købt.
Den har jeg lavet lidt om til:
3 interiør ting jeg har fortrudt (jeg har solgt/mistet).
2.1
Jeg havde det fedeste metal skab fra en nedlagt institution. Solgte det til en ven. Og øv nu kan jeg jo ikke få det igen.
2.2
Jeg havde 6 høje sølvstager fra et rest salg hos Lene Bjerre Design. Jeg solgte de 2. Og øv....det var prøver vi aldrig endte med at producere mens jeg var hos Lene Bjerre.
2.3
Mine børn ragede en opal glas lampe fra Holmegaard glasværk ned. Den blev knust. Den var gammel og det var et arvestykke. Jeg har virkelig fortrudt jeg satte den så den overhovede KUNNE falde ned.

3 x interiør jeg er på udkig efter:
3.1
Gamle Elsa Beskow bøger. Til at fotokopiere og bruge i rammer.
3.2
Flere 70'er ting
3.3
Moderne sammensatte ting fra fede firmaer eller unikke håndlavede fra gode venner.
Nålepuden er lavet af Mette/Erleperle.
Jeg vil gerne give udfordringen videre til:
Jeg håber I vil lege med og vise lidt om jeres interiør.

3 kommentarer:

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Spændene læsning Karen, og sikke nogen skønne billeder her sen mandag aften :] jeg elsker din stil!

En fugl i hånden sagde ...

Hej Karen

Tak fordi du legede med, og for alle de flotte billeder, du viser os fra dit hjem. Det ser virkelig godt ud!

Det var virkelig sjovt at få et lille indblik i endnu en anden side af dig/dit liv end den kreative/produktionsmæssige :-)

Og for pokker, hvor er dit store sorte/mørke skab flot!

Ha en skøn dag
Hilsen Helle

Jeannet sagde ...

Hej Karen
Sikke nogle dejlige billeder og du bor godt nok hyggeligt.
Hvordan laver du billederne? i hvilket program, det ser så prof ud.
Klems Jeannet