onsdag den 9. december 2009

Bog vinderen er.....og dagens gave i pakkekalender 10. Dec.

Her er dagens gave den 10 dec.
Du deltager som vanligt med et lod, ved at lægge en kommentar. Alle kan være med uanset om de har vundet før.
Det er nok svært at være den lille nissepige der kommer efter yndlingsbogen?
Så den røde nissepige følges med en blomstret til den der vinder den 10. Dec. inden kl. 21.00
For jeg er på blog-ven-besøg i Århus og så kan I jo ikke gætte hos hvem vel?
Vi har lige fundet en fin lille basar for en Steiner børnehave. Basaren er på lørdag og denne gang stiller vi op sammen (med ting der var udsolgt i Silkeborg og Århus og som vi har nået at lave lidt af). Mange områder i Steiner regi mangler penge for at kunne lave det høje niveau Waldorf systemet er kendt for. Det er derfor vi byder ind. Så har du tid og lyst og er blevet nysgerrig kan du læse mere herom efter i morgen.

Jeg synes jeg har kunnet læse ud af kommentarerne at mange desværre ikke kender bogen allerede....den er virkelig en af mine allerbedste på alle måder. Farverig, iderig og super lækker.
Havde jeg den ikke allerede ville jeg ønske den til jul.


Og her følger så hvem der vandt "FAMILIELIV"......


Dagens vinder i 300 fastelæser-give away-pakkekalenderen blev Dorte/Duddelutte
Stort til lykke til dig, jeg håber du vil elske min yndlings bog. Send mig din adresse på mail, så sender jeg bogen.
Det er natuligvis stadig muligt at melde sig på som fast læser, selvom der (underligt nok) er over 300 andre på listen :)

37 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Har netop tilføjet bogen til min juleønskeseddel, da jeg måtte indse at det blev en anden med samme navn.
Men forsøger gerne igen.....

mette b sagde ...

Jamen, jeg er da også med igen. Har i øvrigt også selv en lille giveaway. Kig over!
KH Mette

Fru Thornholm sagde ...

Jeg vil også gerne forsøge mig igen :-)

HandmadeByMalle sagde ...

hvor er de bare kære dine nissepiger...dem kunne jeg sørme godt tænke mig at vinde...så jeg lægger lige et lod i posen.

Malle

englemor sagde ...

Er med igjen jeg ;-) Super skjønner nisser!!!! Klem

Kengis sagde ...

Jeg må forbi biblioteket og se nærmere på bogen :o) Tak for tip'et - den lyder som på et niveau hvor jeg også kan være med! hihi.

Håber på gevinst i morgen.

KrudtuglensMor sagde ...

Ej hvor er det sjovt, den basar skal jeg højstsansynlig til, fik lige en brochure i dag i Askeladen i Århus :) med min lillebror på 6 og min egen Luna :) så vi ses lørdag igen :)
Men dejlige nissepige man kan vinde her :)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hvor er de bare søøøøde... Jeg er MED! Spændene med bazar i børnehøjde :]

Kh Maria

trinesoehest sagde ...

Jeg er mæææ!!

Turid Holm Flaa sagde ...

Prøver igjen jeg. Ønsker deg en riktig god kveld og da i morgen.

Mette sagde ...

Prøver lykken endnu en gang :-) Kh. Mette

Tina sagde ...

Skønneste nisser :-))

tellerup sagde ...

Ja men jeg må da prøve at være med, har ikke tid nu, men vil da gerne lave en blog...pt kun tid til at nyde andres... men jeg er med!!

Pialouise sagde ...

De er godt nok søde, de der nissepiger. Jeg er med igen.
Når jeg hører om alle jeres bazarer derovre vestpå, så ønsker jeg mig da hjem til Århus igen ;)

Birte sagde ...

Søde nissepiger, jeg er med igen.

En fugl i hånden sagde ...

Godmorgen

Jeg er med igen og krydser fingre for at vinde :-)

Hilsen Helle

Signe sagde ...

Jeg er med :)

Unknown sagde ...

Jeg forsætter med glæde, selv om det jo er svært at vinde blandt alle disse kvinder :-)

KATE ♥ sagde ...

Boken så inspirerende ut.
Heldig var hun som vant den.
Jeg vil gjerne bli med i trekkningen på dagens gave.
Dette er utrolig morsomt.
Ha en fin dag.
Klem

Heleen sagde ...

Those little dolls are just georgeous!!!! If this is a giveaway.. please can I join?
groetjes Heleen

Iisager sagde ...

Jeg deltager meget gerne i din pakkekalender Karen :-) måske jeg er heldig....

:-) Dorthe

Marie-Louise sagde ...

Hvor er de skønne de nisser og for mig er de ikke oppe mod bogen (i konkurrence) for jeg har allerede den skønne bog :-)Vil vældig gerne vinde en sød lille nissepige.

DiSign-Keramik sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne deltage i din pakkekalender.

Håber den fine nissepige kan flytte hjem til mig.

God torsdag.

Fru Melgaard sagde ...

Jeg deltager også gerne igen og håber jeg er den heldige:o)

Heleen sagde ...

Thanks, for yhe quick respond. So yes, I want to join this giveaway!

Finurligt sagde ...

Jeg gir' ikke op og er med igen.

Leander sagde ...

Jeg vil meget gerne være med, jeg vil love at give nisserne et godt og kærligt hjem :)

unikarina sagde ...

De søde nissepiger må gerne bo hos mig :o)

Mette sagde ...

hun er da for sød, hende nissepigen :-)

Mette Lykke sagde ...

Jeg er med søde Karen..

Fru Knudsen sagde ...

Åh, dem ville jeg gerne vinde, så her kommer dagens lod

Anonym sagde ...

Hvor er de fine - ligesom alle de andre ting du laver. Den bog må jeg vist hellere tjekke.

Anonym sagde ...

Glemte helt, at skrive at jeg hedder Bente - jeg var vist lidt for ivrig :-)

Jeannet sagde ...

Ja men de her nisser er altså også søde, så jeg vil gerne være med igen.
Har du set du kan vinde dejlig kaffe hos mig. Tænkte om det kunne lokke dig lidt nu når jeg ved du knokler sådan hele tiden. En kop kaffe af den gode slags kan man jo altid nyde. Skriver lige til dig på din mail lidt senere omkring den der fotoopsætning.
kh Jeannet

Christina sagde ...

Vil rigtig gerne give de fine nissepiger et godt hjem :-)

Linda sagde ...

Så fin blogg du har!
Masse inspirasjon å finne hos deg!

Ønsker deg en fin adventstid!
Smil fra Linda

Karen Klarbæk sagde ...

Kl. er 21.00 og det er slut for i dag.
Der trækkes lige om lidt.

Karen