lørdag den 26. december 2009

Gaver...ikke kun i anledning af julen

Forleden ankom en gave. Vedhæftet var et fint hjemmelavet kort i "mit" eget svampestof.(Altså noget jeg har designet og købt hjem for Stof & Stil).


På kortet stod:


Hej Karen


Du skal have en lille gave fordi:
-Jeg har været heldig at vinde 2 gange hos dig
-Du har den mest insprerende og kreative blog
-Fordi du sprudler af liv helt ud igennem skærmen
-Fordi jeg har lært at hækle inspireret af dig
-Fordi du oser af kreative ideer.
-Jeg kunne blive ved.....



Julehilsner fra Dorthe (Fruens univers)


Hvem kan da ikke sprudle, være kreative, og inspirere, når de forkæles med hjemmelavede gaver ganske i "karen-klarbæk-yndlings-stil-univers"?

Tusind tak. Først til og fremmest til Dorthe her, men også til alle jer andre for kommentarer, hilsner, besøg "live" på messer og basarer og ikke mindst fordi i altid er søde og gider høre på. Tak fordi I hækler med, tak for gaver og for nye venskaber. Og tak til BO MED BARN i Norge, fordi hun fik mig til at lave en blog for snart 1½ år siden.

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det smukt, at modtage en gave på den måde.
Er nu helt enig i hvad den søde giver, skriver til dig.

Syntes nu også du skal ha chancen for at deltage i min første give a way.
Derfor skrver jeg lige og siger at den nu er begyndt, dvs. når jeg når 10 faste læsere.

hilsen
Lone

Finurligt sagde ...

Hvor fantastisk og virkelig velfortjent! Du er en inspiration for mange af os her i Blogland :o)

Tillykke med den dejlige gave.

Sonnie sagde ...

Jeg vil helt tilslutte mig Dorthes rosende ord. Du er meget meget kreativ og det er altid en sand fornøjelse at besøge din blog, der altid byder på nye spændende ideer.
Hilsen Sonnie

☆Therese sagde ...

Så koselig/hyggelig med en slik herlig gave og oppmerksomhet - vel fortjent!! :)

Fortsatt god jul til deg og dine!
klem

Unknown sagde ...

Hej Karen
Hvor er det fint :-)
Venlig hilsen
Vian - www.vianstrik.dk

tusindfryd sagde ...

Selv tak søde ;-) Håber julemanden har hørt dine ønsker!
Flot julebord og din model vil jeg rigtig nok overveje for børnenes og min egen skyld ;-) Så skal jeg dog lige lære min mor at lave mad...
KH

Unknown sagde ...

Det var da en meget dejlig gave ! Og hvor er det smukt at Dorthe at handle på det hun føler.

Mette sagde ...

De milde gaver har du da også fortjent. Ja, det er fantastisk at være blogger. kærligst Mette