lørdag den 16. januar 2010

Alle kan da se det er solskin i dag????

I den fine pakke fra Wenche var denne skønne "prinsesse med guldbolden" og den tilhørende frø. Tusind tak Wenche du ved (næsten bedre end jeg selv) hvad jeg ønsker mig. "Trælegetøjet" er fra Ostheimer i Tyskland. Du finder mere om det her. Mine børn havde sørget for ny føn og glattejern og min mor gav mig et smykke. I aften kommer mine svigerforældre til yndlings retten..."Noget med lam"

Og imens.....vil jeg nyde solskinnet. Det er da tydeligt for enhver, at solen skinner ikke?

Og så skal jeg i gang med at lave flødeboller jeg skal have med på arbejdet mandag.
Billeder og mere herom senere.
Tak for alle de mange mange fødselsdagshilsener både i indlæg her på bloggen, på mail og på facebook. I gør mig bare SÅ GLAD.

30 kommentarer:

Pernille sagde ...

Også et stort TILLYKKE herfra! :o)

unikarina sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen Karen. Nyd den. Jeg kan sagtens se solen - den skinner nemlig i mit hjeret, da jeg er i et skønt humør! Nu vil jeg drage over til blomsterhandleren - for jeg blev så fristet da jeg så dine perlehyasinter.

Unknown sagde ...

Tillykke med din fødselsdag Karen..
Håber du får en skøn dag med masser af gaver og forkælelse :-)
Den sol du ser sender lige præcis en stråle til Århus..

Turid Holm Flaa sagde ...

Nydelig vårstemning, selv om det kanskje er litt tidlig for vår, så får en lage seg litt vår :-)

mette b sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, Karen. Jeg håber din dag bliver skøn med glæde og dejlige mennesker omkring dig.

KH Mette

Randi sagde ...

Tillykke! Håber, du får en dejlig dag!

Marie-Louise sagde ...

Tillykke tillyke med fødselsdagen. Der er ingen tvivl. Solen skinner idag.

Anonym sagde ...

Kære Karen
Hjertelig tillykke med fødselsdagen!
Håber du får en rigtig dejlig dag og bliver fejret med maner!

Fru Thornholm sagde ...

TILLYKKE!! Håber du får en dejlig dag :-)

Nina sagde ...

Godt vejr skal bedømmes efter årstiden - og sådan en gråvejrs dag er vel ganske typisk for januar, så godt vejr er det :-) Tillykke med dagen - det lyder til at du bliver forkælet behørigt. Mvh Nina

Unknown sagde ...

Det er fløjet hen over mit hoved at du fylder år !
Tillykke Karen :-)

Therese sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.
Det er da helt klart for enhver at solen skinner - man bliver i hvert fald i godt humør, når man kigger på din blog - det er da en slags solskin ;o)

www.frunielsen.com sagde ...

Jamen stort tillykke med dagen, du skal ikke være ked af mørket. Så er alt jo pænt i vores hjem, støvet ses ikke og med stearinlys og lidt forårsblomster så er det så godt.
Hip Hip hurra fra fru nielsen

Unknown sagde ...

Gratulerer med dagen. Dagen er flott med vintersnø og vakkert solskinnn her fra vestlandet i Norge. Vi har hatt den vakreste vinter og vi har den fremdeles.
Så mange fine gaver du har fått. Jeg ønsker deg en velykket middag og koselig kveld. :))

Ulla V. sagde ...

Hjertelig tillykke, Karen. :)) Jeg er sikker på, at du vil få en hyggelig og hjertevarm dag med dine kære omkring dig. :))

tusindfryd sagde ...

Tanker knus og kram ;-)

KH

Sonnie sagde ...

Tillykke med dagen Karen, jeg kan godt se solen, i hvert fald på din blog, der skinner den altid. Rigtig god dag.
kh. Sonnie

jeanette hegaard sagde ...

Tillykke :)

Pi Andrea sagde ...

Tillykke med fødselsdagen... :o)
Skønne gaver... :o)

Ravheksen sagde ...

Rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen Karen. Solen er lige rundt om hjørnet:-)

PUK sagde ...

TILLYKKE KAREN! Solen skinner jo altid over skyerne, ikk?
Det lyder som dejlige gaver og gode planer for dagen...

Sylvia sagde ...

Heisan
Jeg kom over din blogg ved en tilfeldighet. jeg synes du lager mye flott, og tar med meg linken din til min blogg. Der er du også hjertelig velkommen, Karen.

KirstenK sagde ...

Tillykke med fødselsdagen...og nyd lammet, her har solen faktisk skinnet på sneen...

Mette Lykke sagde ...

Tillykke søde Karen..
Ja vel skinner solen over skyerne

Eva sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Der er da solskin i blogland.

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Karen! Hjertelig til lykke med fødselsdagen! Det med solen er altså værre når man har fødselsdag midt om sommeren og solen så ikke skinner.... Før min 40 års fødselsdag havde vi haft en lang periode med høj solskin, men på selve dagen skiftede vejret og blev halvskyet og halvkoldt. Det er jeg aldrig helt kommet over.....
Knus fra Inger Lise

F R K. E V I G G L A D sagde ...

10 LYKKE KAREN! Håber du har haft en dejlig dag og du hygger med svigerfam. Sikke nogen fine gaver du har fået.. ;)

Hip hip hurraaa herfra os

Kh Maria

Darling L sagde ...

Hej Karen,
Også et kæmpe stort tillykke herfra!!
Håber du har en rigtig skøn aften!
Jeg har forresten modtaget de de fine armbånd - og jeg elsker dem!! Tak!
Mvh Louise

Differentia sagde ...

Selvfølgelig er der da solskin på din fødselsdag, Karen :-)
Et stort tillykke herfra og ønsker om en dejlig (resten af) dagen.
Mette

Unknown sagde ...

I dag er det Karens fødselsdag.. Hurra, Hurra, Hurra......

Håber det har været en dejlig dag.

Tak for en blog som ikke er bange for at dele...

Lone