tirsdag den 26. januar 2010

Jeg glæder mig....

Til at tømme dåsen til en god håndboldkamp.

Til at skulle holde week end med disse 2 blogvenner i Skagen i sommerhuset i week enden.
Hende der har lavet nålepuden. Og hende der har lært mig at lave de fine små lanterner.


Til mit katalog fra Stof og Stil udkommer snart og og og ...
Til den skønneste blog åbner....(Måske er det i Marts). Tænk jer hvor dejligt det kan blive hver dag at kunne lure de bedste havetips og meget meget mere, som kun en bestemt mand kan gøre det. Jeg kan næsten ikke vente. Forleden var jeg på besøg hos ham og fik bl.a. denne fantastisk smukke bog om juleroser. Den kan jeg så glæde mig over mens jeg venter og glæder mig.

10 kommentarer:

Linnea skriver: sagde ...

Det bliver vist en blog vi alle vil glæde os til;-)

Eirin Bjørnstad sagde ...

Må jo bare gratulere med seieren over oss norske. ;-)

violykke sagde ...

Ej lyder hyggelig med turen i sommerhus. Og den bog må jeg også bare eje.Ja og glæden til den nye blog ;o)

Sonnie sagde ...

Håber I får en rigtig dejlig og sjov weekend :o)

HandmadeByMalle sagde ...

nyd din weekend med dine kære blog veninder....og de der macadamian nødder har jeg også lige fået friske forsyninger af til jul!

Turid Holm Flaa sagde ...

Hei, vil bare ønske deg en riktig god kveld. Og håndball det så vi på her i huset også ;-)

Birgitte sagde ...

Kære Karen, det lyder skønt! God weekend til jer.
Er de lanterner de samme som dem, du viser opskrift på!!!
Knus Birgitte

Mette sagde ...

Du kan tro, at hende med nålepuden også glæder sig! De lækre nødder hvor er de dog fra....!?

Anonym sagde ...

Hej Karen.
Må man spørge, hvad papiret du har brugt til lanterne hedder?
De er vældig fine.
Tak for en meget inspirerende blog - jeg glæder mig altid til at se, hvad du nu har fundet på.
Vh Lisa

Anonym sagde ...

Jeg kunne også vildt godt tænke mig at lære hvordan man laver de fine lanterner!
Kh. trine.