torsdag den 7. januar 2010

Store legedag for 36 piger (og mig) begynder snart

Jeg ved ikke, om der er nogen der kan forestille sig, hvor meget jeg glæder mig til det her? Om mindre end 2 døgn skal jeg se en hel flok skønne bloggere og kommende hækledamer i Odense. Endelig skal jeg møde 32 af alle jer jeg dagligt skriver med på bloggen eller som følger med her på min blog. Og vi skal hygge skal vi, drikke the og hækle. Og forhåbenlig kommer I glade derfra med ny kunnen i bagagen.....

ja, eller måske de første ting I selv har hæklet. Jeg glæder jeg mig bare vildt til at se jer, sådan LIVE for første gang. Det kan KUN blive godt. Det er jeg helt overbevist om.


Der er desværre ikke flere ledige pladser og allerede 6 på venteliste. Måske I, der ikke fik plads, vil lege med næste gang?

25 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er helt grøn blog-læser og er i dag faldet over din blog. Jeg syntes det er skøn læsning og fyldt med masser af kreativitet og gode ideer.
Oven i købet finder jeg ud af af du har designet nogle af mine favorit-tekstiler - Det er jo fantastisk.

Mange krea-hilsener

Mette

PUK sagde ...

Kære Karen
Hav et rigtig godt kursus! Ville da ønske det var mig, der skulle hygge og hækle i selskab med dig og mange andre søde kvinder, men nu kan jeg jo hækle selv, og der er langt til Odense. I må bare hækle løs, og hvis jeg kender dig ret, får vi andre nok et par billeder at se her på bloggen;-)
God fornøjelse.
KH Puk

Belinda sagde ...

Jeg håber i får et rigtig godt kursus og glæder mig til at høre og se hvordan det gik :-)

Drivtommer-Hus sagde ...

Hallo:-))
Ich freue mich das du auch bei meiner Verlosung mitmachst:-))
Lieben Gruß in mein Lieblings Land:-)
Kiki

Eirin Bjørnstad sagde ...

Åå, tenk om Tromsø lå nærmere... ;-)
Du, og de andre må kose dere masse masse, så får vi andre nok høre, og kanskje se bilder, etterhvert. Gleder meg! ;-)
Alt godt fra Eirin

Karen Klarbæk sagde ...

Hej krea-mette
Det er da altid hyggeligt med hilsner fra nye "grønne" bloggere.
Jeg håber du bliver lige så "rød" og grebet af blogfeberen som os andre og kommer forbi og læser med.
Når man laver mange design/tekstiler, så skulle det jo være mærkeligt om ikke bare nogle af dem faldt i nogens smag :)...men tak, det var sødt af dig at skrive.

Cecilie sagde ...

Hvor er jeg ked af at jeg nølede og ikke kan komme med nu. Jeg håber i får en hyggelig dag. Og så skal jeg på det bestemteste med næste gang.

Unknown sagde ...

Ja og du kan tro jeg glæder mig.. to dage tilbage... og der skal flashes og klipses.. :-)

Camilla sagde ...

Hej Karen,

Rigtig god fornøjelse med hæklekurset :-) Jeg vil meget gerne være med når du kommer til Herning med samme kursus - om ikke andet så bare for hyggens skyld ;-)

Mange hilsner
Camilla

janet sagde ...

Hej Karen.

Nu har din fine julepynt hængt på mit juletræ og pyntet....Hjerte og tromme, som er hæklet TAK.
- Og så har min svigermor fødselsdag på lørdag. Hun lærte mig at hækle en weekenden i efteråret, og det er jeg så tknemmelig for. Jeg vil så gerne give hende noget personligt, men hvad skal det dog være...Så sad jeg og bladrede i din blog, og faldt over dit indlæg om godt værktøj, og nu ved jeg det...En hæklenål fra glover..Det tror jeg hun vil blive super glad for, sammen med noget lækkert uld-garn..Tak for inspirationen og så glæder jeg mig til at høre om jeres weekend..Kærligst Janet

hanne ewald sagde ...

God fornøjelse :-)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Wauw... sikke da et flot antal tilmeldte! Glæder mig til at se billeder her hos dig og alle de andre :) Håber der kommer et kursus en anden gang lidt længere nordpå..

Kristina sagde ...

Hej Karen,

Juhu.... ja vi skal bare sove 2 gange så går det løs. Jeg glæder mig som et lille barn. Hi, hi...
Det blir´sku´så hyggeligt at se jer alle sammen live og at hækle selvfølgelig.

På snarlig gensyn

Annchen sagde ...

Hej Karen..

I må ha' den rigtig dejlig krea-dag..:) Glæder mig til at høre om den.
Og så krydser jeg alt hvad krydses kan for at du får tid og lyst til lignende i midtjylland..;)
God fornøjelse..

Kh Anne

Linnea skriver: sagde ...

Jeg er TOTALT misundelig på jeres kommende møde. Det er n-o-g-e-t tid siden jeg har hæklet men det skal ikke komme an på det. Jeg vil seriøst og ekstremt meget gerne skrive op til næste gang, du forhåbentlig holder en seance i Odense.
Mange hilsner Anette Linnea

LisBethLys... sagde ...

Hej Karen! Åh, hvor ville jeg ønske, at jeg aldrig havde lært at hækle... Altså af den enkle grund, at så kunne jeg jo have meldt mig til din hyggelige "lær-at-hækle-dag" på lørdag! Det bliver vel nok hyggeligt, hva'?! Men måske finder vi jo på et eller andet i det midtjyske engang? Jeg har jo efterhånden haft en del igennem min "hæklekuvøse", ganske vist flest 5-årige, men mon ikke også jeg kan lære voksne at hækle ???
I må have en rigtig fornøjelig dag!
Mange hækle-hilsener fra
-LisBethLys.

Unknown sagde ...

Hvor er det dog herligt , at I bliver så mange :-)

Darling L sagde ...

Rigtig god fornøjelse!!

Fru Melgaard sagde ...

Jo jeg er sikker på, at jeg godt kan forestille mig din glæde - for jeg glæder mig selv helt vildt meget:o)

Vh. Louise

tusindfryd sagde ...

Glæder mig søde har pakket hæklenålene!!!
KH

Fynpige sagde ...

Glæder mig også, og vi mangler stadig et par strikkedamer til vores Strikke-Blog-Træf i Svendborg !! *SS*

Pernille på 1. sagde ...

Jeg er så ked af at jeg ikke fik meldt mig til når det nu var her i Odense, håber at du laver et igen, jeg tager til blogtræf i Middelfart, og så kan der jo være at der kommer nogle gode tips fra dit kursus her på bloggen til os der ikke var med.
Ha et dejligt kursus

Louise sagde ...

Hav en fantastisk dag - glæder mig som mange af de andre her i kommentaboksen til at læse og se mere om hvordan det er gået. Mon ikke det bliver en bragende succes!

Jeg ville rigtig gerne være med til næste kursus - bliver det mon i Herning, som Camilla skrev?

Mange varme hilsner Louise

Mette C. sagde ...

God fornøjelse med kurset. Jeg vil rigtigt gerne skrives på venteliste til et senere kursus.

:-) Mette C.

Malene sagde ...

Jeg kan levende forestille mig hvor meget du glæder dig, for jeg tror omtrent det er lige så meget som jeg glæder mig. Jeg kan slet ikke vente til i morgen bliver til i dag og klokken nærmer sig 15.
Vi ses i morgen.
Kh. Malene