lørdag den 27. februar 2010

Desigual....danmarks største udvalg også tasker

Jeg var lige et smut forbi min yndlingbutik i dag. Slap afsted med "kun" et par bukser. Til gengæld var denne taske rigtig svær at lade stå....håber den er der endnu næste gang jeg kigger ind i DESREE i Bios Gård 4-6, 8600 Silkeborg. Eller her.

Jeg elsker Desiguals lækre farver og håndlavede look. Og det er jo godt, at have noget at ønske sig, ikke?

And by the way....you can now translate my blog into english or Deutsch.
Or click at the link in the side of my blog just at the top.

9 kommentarer:

Glaphuset sagde ...

Hej Karen.

Jeg kan ski godt forstå du er solgt til tasken her, den er også super fed. Rigtig fedt miks af stoffer. Jeg bor 15km fra 8600, skal da vidst lige ind og lure biksen her. Den har jeg ikke været inde i :o)
God weekend.
Kh Anette

Linda sagde ...

Rigtig fin taske :)
God søndag!

Claudia sagde ...

thanks for translating! and yes.. a beautiful bag!
claudia

Gøjsen - Sarah sagde ...

Jeg har lige været i Berlin og på Kurfürstendamm er en KÆMPE desigual butik.. der var endda udsalg, så det blev til en kjole, leggings og en trøje, men det var SVÆRT at vælge! Tøjet, taskerne und alles er SÅ fedt!
Rigtig lækker taske du har hapset!!

Annchen sagde ...

Wauw... Den er godt nok lækker... Kender slet ikke mærket - men det må jeg vist hellere ha' luret lidt nærmere på.. Kan godt forstå du er faldet for den..
Ha' en dejlig dag..
Kh Anne

Heleen sagde ...

I love the bag!!
And I got your fabrics they are lovely!! Thank you so much!

Mette Glerup sagde ...

Jeg er også helt vild med Desigual.
Jeg kan godt lide fest og farver og anderledes sammensætninger.
Det er et fedt look - bare desværre heller ikke spor billigt :o(.
Så ja, man må spare sammen og ønske sig :o).
Ha' en god dag, Karen!

Tina sagde ...

Uhhh elsker Desigual :) Jeg ønsker mig SÅ meget en frakke derfra ;) Men det må være en ultimativ luxus gave jeg skal gi migselv engang. Det passer ret dårligt med en pension. Men drømme...det kan man da.
ULTRA lækker taske :) den kan jeg godt forstå du ikke kunne lade stå! ;)

Sylvia sagde ...

Jeg er stor fan av Desigual, og eier en taske, en kjole, et skjørt(underdel) og en bluse!! I de mest fantastiske farger og mønster!!!
jeg er like glad i Desigual som jeg er i Marimekko. Jeg bare nevner det.......!;)