fredag den 19. februar 2010

DIY og fredag i farver

Nu skal I altså lige se det sjoveste. Farvede gummibånd så jeg kan lave min gummibåndsbolde farvede....men inden jeg når så langt har jeg en hel æske dyr.

Super sødt tænkt ikke? Gummibånd der er dyr. Nu kan pigerne også have gummibånd om madkassen, endda på en sjov måde.

Nå, men vinterferien raser her i Jylland og det er først på mandag der er brug for fine farvede gummibånd. Så imens kan vi lave en farvet gummibold. Se her hvordan

Æsken med gummibånd er fra Habitat

Rigtig god fredag aften. Vi lægger puslespil på livet løs. Ren familiehygge.

5 kommentarer:

atinybitofheaven sagde ...

thihi... så søtt :-) takk for tips :-) ha en god helg videre :-) klemmer fra Wien

KirstenK sagde ...

Aj, hvor er de sjove,og bolden bliver rigtig sjov også...

Camilla sagde ...

Habitat - vive la France...Skønne elastikker.

mette b sagde ...

Hi hi, hvor er de fine :)
God weekend

Rikke sagde ...

De er rigtig fine. Et eller andet siger mig, at jeg også har set elastikker formet som dyr/andre figurer i Søstrene Grene, men du må ikke hænge mig op på det...