tirsdag den 2. februar 2010

En fantastisk gave

Jeg har en rigtig sød veninde, der nu arbejder i et accessories firma. Jeg har arbejdet sammen med hende da jeg var indkøber (af accessories) på Bestseller/Vero Moda. Siden blev hun en af hjerteveninderne og gudmor til mit yngste barn, Ida Katrine. Forleden kom denne skønne ring i en lille pakke med posten. En forsinket fødselsdagsgave. Charlotte er en af dem, der bare lige ved hvad jeg vil elske at få :)



Og til alle jer der tænker: "Også mig" har jeg fået oplyst at mærket er AITEMS og at den bl.a. kan fås i Collage i Bruuns Galleri i Århus, hvis ikke nu, så lige straks. Den fås også i sort.

8 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er den flot! Er det læder? Sikke en skøn veninde at have :)

Camilla sagde ...

Sikken en fin gave - og sikke synd det er for den kommende 10 års fødselar. God bedring til hende :-)

Unknown sagde ...

Den ring er rigtig smuk... æv jeg ikke bor i Århus.. sådan en ville jeg godt eje i brun.. suk.. Du er heldig kære Karen

Anne sagde ...

Lækker ring fra betænksom veninde, det gør den da endnu dejligere at bære.

Mon ikke designeren har været en lille smule inspireret af Snyggs lædersmykker?
De er også super fede.

Tillykke med smykket :-)

Pernille sagde ...

Ih hvor er den skøn, din veninde har god smag. :o)

www.frunielsen.com sagde ...

Nej hvor er den da bare for sej,-- smuk og lidt anderledes,-- det er jo det vi kan lide,-- ikke stangvarer knus frunielsen.com

violykke sagde ...

Nej hvor er den flot,sød veninde du har der.

tusindfryd sagde ...

FED FED FED!!!! Den skal jeg lige se close up på fredag ;-)

KH