fredag den 12. februar 2010

Endelig er det KK dag

Nu er det endelig week end og i morgen er det KK dag....sådan helt kort fortalt Karen Klarbæk dag. Vi har forskellige dage vi fejrer her i huset:
Store Karoline dag, Store Tinen dag og så KK dag. De 2 første er når pigerne kommer alene med mig på tur og får nyt tøj etc.
KK dag er: at jeg endelig har tid til at lave det jeg allerhelst vil. Og i dette tilfælde er det, at jeg skal jeg se hende her, hos hende her i morgen.

Og lige i Stof og Stil i Tilst, og se hvordan butikken er dekoreret til det nye katalog.

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Ha' en vidunderlig KK-dag.
Jeg tager en RIS-dag, altså som røven-i-sædet, det trænger jeg lige til.

Lækre bogstaver, dem har vi også nogle stykker af, men det er vel ingen overraskelse for dig, der også ved, hvor de kan købes :-)

Ha' en dejlig weekend...

tusindfryd sagde ...

Glæder mig Til KK dag, dejligt du vil tilbringe den med mig ;-)

Lisbeth sagde ...

Uh, det lyder som en dejlig dag! Det er foresten et flot katalog du har fået lavet for stof og stil! /Lisbeth

Jeannet sagde ...

Hej Karen
Det lyder som en dejlig dag.
Håber turen til Paris var god og I fandt nogle dejlige nye metervarer.
Dejligt boligt katalog du har lavet, bruger det som godnatlæsning, en skøn måde at falde i søvn på med masser af inspiration.
Hav en god weekend.
Kh Jeannet

Unknown sagde ...

Oh fine :-) Have a nice KK-day

Greetings from Teufelchen