fredag den 5. februar 2010

"Fine fornemmelser"

Kender du når noget lykkes? Den der helt særlige fornemmelse af "rigtig" indeni. Sådan har jeg haft det siden tæppet her blev sat sammen og den gode fornemmelse "steg" da det kom ind i den rette ramme.

Billedet er lånt fra det seneste Stof og Stil katalog, der lige er kommet på gaden.
Jeg har selv fundet frem til stofferne designet nogle af dem, og farvesat andre. Sat det sammen og bestemt det skulle være et sengemiljø.
Men stylingen, den har jeg fået hjælp til...jeg kan jo ikke alt vel?

23 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hej Karen

Jeg bladrede online-kataloget igennem i går og sad netop med dét tæppe og talte, hvor mange forskellige slags stof, der var brugt. Fordi der er mange, og fordi det alligevel er utroligt harmonisk og vellykket - og fordi jeg er igang ed et til min datter, men ikke kan beslutte mig til, om jeg skal bruge flere stoffer eller ej...

Lækkert tæppe og lækkert katalog!

Julia Hausfrau sagde ...

Du kan godt være stolt! Kiggede kataloget igennem på nettet igår, og det er virkelig lækkert. Der er sååå mange ting jeg må og skal have fingre i ;)

God weekend.

En fugl i hånden sagde ...

Har lige været i stof og stil i dag og indkøbe lidt af de nye forårsstoffer, og hente katalogerne, og det tæppe ER vellykket... tillykke! :)

Mette sagde ...

Der gad jeg godt ligge! Dejlige farver,

mette b sagde ...

Jeg har lige fået katalogerne i postkassen, og har bladret og sat krydser. Der er så mange fine sager, der skal leges med :)
Tillykke med udgivelsen!

Sonnie sagde ...

Det ser bare så hyggeligt ud. Fed stil. Jeg vil glæde mig til at få fat i det katalog.
God weekend.

RikkeW sagde ...

Det ser knaldfedt ud herfra hvor jeg sidder!!!
Glæder mig faktisk også til at bladre kataloget igennem.
Jeg kender jo ikke hele historien, men det virker som om du i den grad har været med til at løfte Stof og stil den rette vej ud af mørket, forstå mig ret....Smadder godt gået!!!

barnigjendesign sagde ...

Gratulerer med en flott katalog. Den kom i postkassen i går. Lappeteppet er virkelig flott, fine prints, flotte farger og sammensetninger.
Klem!

Turid Holm Flaa sagde ...

Forstår godt at du er kjempefornøyd. Det var helt topp og helt i min stil. Det er så flott med de fargene, som på en måte er litt nye og det er spennende.

Og så morsomt å få teppet inn i et stylet miljø og på et pent bilde. En nytelse for øyet :-)

LBH coach Ellen Bjørling sagde ...

Heisann!
Jeg har fulgt bloggen din en stund nå, og koser meg! Fikk de nye stoff og stil katalogene i postkassa i dag, det er jo rene julaften:)
Veldig mye fine stoffer, og jeg blir inspirert til å lage mye fint!
Håper du får en fin helg, hilsen Ellen:)

Unknown sagde ...

Et skønt tæppe - det giver mig virkelig lyst til at gå igang med et sengetæppe til vores seng - og nu kan jeg jo ikke sige at jeg mangler inspiration - jeg må straks igang med at samle stoffer.
Jeg glæder mig til at få fat i katalogerne - det er altid en stor fornøjelse.

Unknown sagde ...

Fantastisk katalog og tæppe...
Forstår godt du er tilfreds med tæppet. Nej Vi kan jo ikke alting, så det er en god ting at anerkende, rose og indrømme hjælp samt inspiration fra anden side, når dette er tilfældet.. Det hjælper til ydmyghed.. En sund følelse...
Dog er der så også plads til ros, når dette er tilfældet.

Tak for dit bidrag til et fint katalog fra stof og stil...

LOne

KirstenK sagde ...

Det tæppe er lykkedes rigtig godt må man sige, mange forskellige stoffer og alligevel meget harmonisk...Det nye katalog er i øvrigt super!

Karin sagde ...

Glæder mig til at få fingerne i det nye katalog

Else Marie sagde ...

Det et dejligt tæppe, jeg får en masse energi og lyst til at gå igang.
Det er altid din side jeg kigger på når jeg går på bloggen.
Jeg har ikke katalogget i hånden, men jeg besøgte stof og stil på nettet.
Tror nok der blev bestilt rigeligt, jeg glæder mig til posten kommer.
kh elsemarie

Unknown sagde ...

Nydelig harmonisk bilde. Du er energisk, kreativ og flink.
God helg! :))

unikarina sagde ...

Jeg glæder mig endnu mere til tirsdag, hvor jeg skal i Stof & Stil. Har bladret katalogerne let igennem på nettet - men glæder mig mest til at bladre det gennem fysisk.
Er er lagt vat mellem lagene på tæppet? Eller er det "bare" et tæppe med stof for og bagside?

Dorte sagde ...

Mums :-)

Rina sagde ...

Øj, hvor er det bare lækkert, lækkert, lækkert!!! Der er dømt maximum UHM- faktor!!
KNUS RINA ;o)

Anonym sagde ...

Hej Karen
Jeg har lige fået katalogerne med posten i dag. Du har gjort det igen! :) Jeg tager til Aalborg i morgen, for der er jo søndagsåbent i Stof og Stil!
Mette

Lotte sagde ...

Nøøøj, hvor har du gjort det godt :o) Fik mine kataloger i dag med posten, og jeg kan næsten ikke beslutte mig til hvad jeg skal vælge - der er SÅ mange flotte ting... Om lidt skal jeg i seng, og katalogerne skal med som godnatlæsning....

Christina Ravn sagde ...

Det er super smukt, og hvis det er det der ligger i Århus har jeg beundret det live!

Annemette sagde ...

Jeg har fået begge fantastiske kataloger tilsendt - gosh, hvor har min symaskine meget i vente