søndag den 28. februar 2010

Fætter Højben?

Lykken er at se Disney on Ice i Odense om søndagen med sine børn, inviteret af min søde mor.
Lykken er at spise frokost hos en god veninde af familien inden, og få den fedeste rullle retro tapet forærende, der har ligget siden hendes soveværelse i 70'erne havde samme mønster.

3 dobbelt lykke er, når der følger en hel pose stof med, som alle er fra 70'erne, bare fordi hun vil glæde mig, når nu hun har set på min blog hvad jeg samler på. (Her et lille udpluk)


Og for at fuldende dagen, så skal vi spise ved min mor. Afslappet? Ja og klar til en travl uge.
OK, kald mig bare heldig kartoffel igen i dag.
Du kan stadig deltage i min give away.....

8 kommentarer:

Fru Thornholm sagde ...

For søren da, hvor har du haft en heldig dag! Er helt misundelig. Synes dog også jeg har haft en heldig dag i dag - jeg har nemlig lært at hækle dine fine armbånd, som jeg har sukket efter i flere måneder :-)

Mette sagde ...

Du er i sandhed en heldig kartoffel, Karen. Det tapet er FOR skønt!

Unknown sagde ...

Heldige deg det var fine ting. :))

Differentia sagde ...

En heldig kartoffel ja, men sikkert ikke uden grund :-) Dejlig weekend i venner og families lag, det er skønt. Og sikke nogle fine gaver du har fået.
God travl uge til dig Karen

Charlotte sagde ...

Ih, hvor er det hele dog bare fint og ja en heldig kartoffel, men det er altså dage som denne, der gør at man kan klare lidt ekstra andre dage ik? Og samtidig er de med til at give overskud til at gøre lignende for andre :)

tusindfryd sagde ...

Du er altså utrolig søde . Her stjaver vi andre land og rige rundt og så får du bare alt muligt guf serveret til frokost ;-)))
Dejligt.

God uge

Vibeke sagde ...

heldige karen!:)

fin ny uke til deg,
klem

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jamen,... sikke et fantastisk tapet!
Godaften Stine