tirsdag den 23. februar 2010

Jeg har glædet mig til at vise jer....

Bare en lille del af fornyelsen i gangen. Det har ikke involveret malingen fra Flügger endnu. Men der er altså kommet en ny hylde ...i plexiglas naturligvis. Og der er kommet lidt andre ting frem i lyset.
Der er jo forår på vej....SNART....BASTA.

Jeg elsker at man kan style sin bolig om med ganske få ting, fra guldrandet halvfransk naturtoner til retro/moderne look. Men vent...malingen skal jo også i brug, lige så snart jeg får tid. Bare vent og se.

PS. Den nye hylde er som ofte før fra T.I.N.G. i Silkeborg. Bare de snart får en webshop til alle jer andre.

10 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Whau det ser godt nok flot ud, kan være man kunne bruge den idé næste gang man trænger til lidt nyt.

KrudtuglensMor sagde ...

Altså du fik da bare den helt rigtige farve ugle ;)

Mivs sagde ...

Lækkert med plexi - fed ide :)

Krabbelure sagde ...

Lekkert! Inspirerende å se!

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Karen! Hvor ser det sødt ud. Dejlige billeder. Jeg nyder en dejlig vinterferie, med solskin og flere af børnene hjemme. Skønt og tiltrængt. Får læst, nørklet, bagt og hygget:-)
Knus til jer
Inger Lise

Garsdal sagde ...

Skønne arrangementer! Jeg vil også ha' en hylde i plexiglas!:-) Kan de mon også fås i farvet lexi?
Suk - Silkeborg er langt væk!

Signe sagde ...

Jeg glæder mig til at se det endelige resultat! Hvilket mærke er hylden - stadig Muji?

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg tror hylden er fra HEY.

Ja, verdens fedeste uglefarve lige til mig. Tak søde Christina for den. Den pynter kan du se.

Ikke tilsvarende hylden i farvet plexi. Men hun har fine bakker m.m. i neon-plexi. Fantastisk.

nic [luzia pimpinella] sagde ...

i LOVE this pink vignette you created... the little owl is such a cutie!

what a pity that i don't understand any danish... but i don't care... i do even have a subscription for the BOLIGliv! *lol* because looking at it is such an inspiration.

i love the danish style! ;)

see ya! :)

Majline sagde ...

Virkeligt fint... elsker også butikken T.I.N.G, kunne bruge en hel dag drinde :)