mandag den 15. februar 2010

Leder efter neonpink

Jeg leder efter neonpink til at sætte sammen med mit tøj, der p.t. er i "factory stil".
Ja, eller som her til at bruge sammen med retro 70'er print i lyserød.
Armbåndet er hæklet i enkelt tråd Sandness Fritidsgarn. Du finder min opskrift HER.

Jeg er endnu ikke helt bevidst om hvorfor den der neonpink bliver ved med at spøge. Selv et par perler i farven får mig til at købe "hele pakken" af disse glade perler fra Søstrene Grene. Hmm....ved ikke engang hvordan jeg vil bruge dem endnu.

Nu har jeg også hentet neon-orange fritidsgarn fra Sandness. I Silkeborg fåes det i ØNSKEGARN i Nygade.

10 kommentarer:

Mette sagde ...

...de perler så jeg ikke på min til søstrene i dag. De skal nok blive brugt, Karen. Jeg leder efter neon pink quilte tråd. God aften!

PUK sagde ...

Hej Karen
Du skal kigge ind på min blog og se nogle æsker, som Shane Brox har lavet. Jeg har fotograferet dem på Ros Torv i dag. Sådan nogle æsker ville dine perler helt sikkert kunne bruges til.
Neon-pink er da også fedt:)
KH Puk

inuti innu sagde ...

jeg er også vild med neonpink, helt uden mening har jeg købt mange tøj i denne farve til min pige - kjoler, bykser, vinterjakke, og perler, samt tråd for hækling. Jeg har et par billeder af det som jeg har hæklet til hende http://inutiinnu.blogspot.com/2010/02/blog-post_07.html

Pernille sagde ...

Uh Fritidsgarn er et super lækkert garn, også når det gælder valkning! Jeg kender godt den orange og pink farve du nævner, de er skønne! Ha' en rigtig god aften sammen med dine kære.

Lise C sagde ...

Hej Karen.
Jeg kan godt forsåt du er vild med neonfarver. De er nemlig rigtig fine.
Jeg købte neon pink og neongrøn garn i Kvickly her den anden dag. Det er rigtig fint og skal nok blive brugt flittigt.

reSIRIkulert sagde ...

Så flott armbåndet ble i neonpink!
Jeg bor bare et par mil ifra Sandnes Ullvare, som lager Fritidsgarn, og må nok ta en tur på fabrikkens utsalg ;o)

PUK sagde ...

Hey Karen
Kom til at tænke på noget: Går du med neglelak? Jeg har den fedeste neonpink neglelak fra Essie (hvis du kender mærket). Den vil jeg godt forære til dig, hvis du tror, du kommer til at bruge den...
KH Puk

Rina sagde ...

*SS* De perler faldt jeg også for i lørdags... men mest pga. af de turkise i sjove former! Men pink er den nye rød, som man siger - og den kan da om noget live op på alt - nu hvor alt er hvidt...
Go' jagt
RINA ;o)

mette b sagde ...

Det er sjovt som man nærmest kan blive besat af en farve. Sådan har jeg det stadig med lilla, selvom jeg godt kan mærke, at de lysere forårsfarver begynder at trække i mig. Jeg har for eksempel hæklet i fin lyserød i dag.

Dit armbånd er skønt!

HandmadeByMalle sagde ...

jeg har det lidt med lilla......alt hvad der har den farve fanger min opmærksomhed.

dit armbånd er så fint i din neon lyserøde udgave......jeg har iøvrigt lige hæklet til min datter's klassekammerater i anledningen af Valentine's Day.....drengene fik dog en blå- grøn udgave! det blev et hit, så nu spørger mødrene efter et! tak for opskriften....og så kan jeg da få ryddet op i bomuldsresterne!