torsdag den 11. februar 2010

Mit hjerte banker for.....

Mit hjerte banker for Dumpling Dynasty. Det er vist ikke nogen hemmelighed. Langsomt, men roligt udvides samlingen af små "kunstværker" fra Fiona Hewitts hånd.

Sidste skud på stammen er en toilettaske og BAG of JOY som du finder HER. Dem kan man da ikke undvære vel?? :)

Jeg elsker specielt hendes brug af neonpink på kanter, som foer indeni o.s.v. Hvornår var det lige jeg begyndte at synes, at neon var en fin farve?
Køb det HER i Danmark.

5 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Neon blev en fin farve dengang den havde været ude i kulden tiltrækkeligt længe. Synes det er sådan at meget vender tilbage, blot med et nyt "ansigt"

ide-puffen sagde ...

Dumpling Dynasty I just love it. Kjøpte en beauty box/eske i Barcelona til min datter i høst. Jeg har ikke sett merket i Norge før, men det finnes nok.
Ha en fin dag.
Hilsen
Randi

tusindfryd sagde ...

Hvor er den FED FED FED !!!!!

Mette sagde ...

Jeg er rasende misundelig - altså på den fede måde.

PUK sagde ...

Sødeste Karen. Efter du havde vist noget Dumpling Dynasty på din side for længe siden, blev jeg også skudt af en pink neonpil. Jeg er nu den glade ejer af den fine pung med ternet foer og en lille kineserpige på fronten:) Tak for inspiration - allways!