fredag den 26. februar 2010

Nu også som øreringe

Kan I huske min fine ring fra forleden? Samme deko fås også som øreringe. Mindst lige så søde.
Goggle firmaet, jeg er sikker på de oplyser nærmeste forhandler, til dem der har det ligesom mig...."Må bare eje"....

Og så har jeg opdaget på mit arbejde at alle med tørklæde sætter det sådan her for tiden.
Skulle du ikke have tørklæde-bærende-kolleger som mine, var det lige dagens fif til lidt fornyelse.

Min fest give away fortsætter....se indslaget her under.
Tak for alle de søde kommentarer. Dejligt så mange vil være med.

12 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Fine øreringe...fin måde at sætte tørklædet på...tak for tipset

nkitkat sagde ...

Det har jeg ikke set på mit arbejdsplads endnu (denne ny facon...) vil prøve det straks, tak for oplysningen

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Smart måde at binde tørklædet på. De er smarte de der øreringë.

hanne ewald sagde ...

hej, jeg kan ikke lige se hvordan du har bundet det Karen, men det ser pænt ud ! kæmper med en mega forkølelse så bør nok bære tørklæde selv - den SKAL være væk før søndag, hvor jeg flyver til "Kinøjserland" !

Frøken Nobel sagde ...

Tak for tippet med tørklædet, så er der chance for at jeg ikke er "helt på månen" når jeg starter job på mandag, efter barsel...uhh det bliver hårdt. Måske jeg skulle forkæle mig selv med sådan et par fine øreringe?? I like!!

Anonym sagde ...

Kære Karen

Aller først en stor tak for bogen jeg vandt - den er hurtigt blevet en favorit!
Og så må jeg erkende mine manglende tekniske evner..........hvordan filan binder du det tørklæde????
Fumletumleren her kan ihvertfald ikke finde ud af det!!!!
Ha en dejlig weekend
Kærligst
Sanne Anine

Susanne sagde ...

Sikke søde øreringe - jeg binder selv mine tørklæder på samme måde - til stor glæde for kollegaerne der lige skulle Q"aflæse" hvordan man gør.

Annette sagde ...

Det er noget med, at glatte tørklæder ikke "glider ud", når man binder det på den måde :o)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Karen,

tak for tippet med tørklædet, brugte ideen i dag på jobbet.
Tillykke med de 500 faste læsere.
Jeg har også gang i en give away, kig endelig ind.
God weekend Stine

Fru Thornholm sagde ...

Tak for idéen til tørklædet - prøvede fluks, for jeg er nemlig en "tørklæde-pige" :-)) Og øreringene er jo fantastiske - ved du om man kan købe dem i Århus et sted?
God weekend.
Kh Stine

Differentia sagde ...

Hej Karen!
Kan godt forstå du bare må eje øreringene også.
Jeg er tørklædenarkoman og er meget begejstret for måden at binde det på, men kan slet ikke regne ud hvordan - kunne godt bruge en billedinstruktion a la dem du laver til dine fine hæklerier ;-)
Kh. Mette

Kirsten sagde ...

Det med tørklædet, der var en på jobbet der startede, nu går vi alle med det sådan... ;-) men så går lidt af charmen måske også af, når alle er ens... ;-))