torsdag den 18. februar 2010

Plexi-amok

Nu er det jeg burde advare i stedet for at promovere min svaghed. Svagheden for plexiglas bare voker og vokser. Seneste køb er disse farvede små og store boxe fundet i T.I.N.G. i Silkeborg. Men de er jo i virkeligheden fra 60'erne og udstillings opjekter på Museum of Modern Art. Find AMAC firmaet i Californien HER og læs lidt om historien bag.

Og glæd dig over den lette forårs stemning. Emballage + plexiglas + farver. Bedre bliver det jo ikke.
I just LOVE it :) Priser fra 6 til 49 Kr......jeg tror alle har råd til at gå lidt amok?

12 kommentarer:

Linnea skriver: sagde ...

Jo de er skønne! Men advarslen er berettiget. Jeg kunne gå fuldstændig amok i sådan nogle, men pladsen (!) Jeg ejer simpelthen ikke ledige hjørner hvor de ville kunne komme til sin ret. Må nøjes med at beundre dine stillebens, hvilket jeg i høj grad gør;-) Keep them coming....

Mette sagde ...

De er skønne, skønne. Måske jeg burde sige "heldigvis", når jeg siger, at de ikke lige findes nemt tilgængelige, hvor jeg bor. Jeg ville da gå fuldstændig amok!

hanne ewald sagde ...

plexiglas dejligt !

Finurligt sagde ...

Karen, jeg ved faktisk ikke, hvor jeg skal plante min kommentar, så nu bliver det under dette indlæg. Jeg er total en skabslæser af din blog. Jeg er vild med at se dine kreative idéer og finde inspiration herinde. Men jeg er rigtig dårlig til at skrive en kommentar, men du er til stor inspiration. Tak!

Og plexi, det holder forresten 100!

Smykkas sagde ...

Boksene var nydelige, og prisene utrolig fornuftige.

Det er første gang jeg er innom bloggen din, men jeg kommer igjen. Legger deg til på listen min og håper du vil komme på et lite besøk og se på smykkene mine.

Ha en flott kveld.

Astrid

Unknown sagde ...

Hej Karen, jamen de er så fede, mig og min datter var derinde den anden dag og hun købte for sine egen penge to små boxe...og et i i oragnge træ....og hun er altså kun 9 år gammel, men hun syntes bare det var en fed butik...

Knuz Bettina

Maria sagde ...

waauu... de er så fine.... tror også jeg ville gå amok, hvis de kunne fås nær mig. Har desværre ikke set dem nogen steder.

Anne sagde ...

Jeg har (selvfølgelig) også en masse af de små plexi-boxe.
Den mindste størrelse bruger jeg til mine øreringe, et par i hver box, så er de lette at holde ordne i og også lette at fragte med rundt på ferie, weekendture eller i tasken på job, hvis man skal videre bagefter.

Du skal da ha' dig en af de store sættekasser fra Hay, Karen, det ville være flot at sætte nogle af de blide Steiner-ting i...

KirstenK sagde ...

Jo, de er skønne, men jeg har et lidt ambivalent forhold til alt det plexiglas og andre meget syntetiske materialer, måske fordi jeg på grund af min alder har været der så mere end rigeligt een gang...plexiglas-sættekassen kunne jeg derimod gerne finde på at købe... selv om træsættekassen helt klart er min favorit...

Barbara sagde ...

Ih du har så ret, de er bare SÅ SKØNNE!!!!
Det eneste minus; T.I.N.G. har ikke en web-shop, så jeg også kan gå amok i dem.. Ved du hvor man ellers kan købe dem? (over nettet!).
Tak for den dejligste blog!
/Barbara

Garsdal sagde ...

Hørt! Jeg er også kæmpe plexi-fan!
Tak for nogle altid skønne og glade billeder, der tilfører farve og lys i hverdagen.

Claudia sagde ...

Karen.. because of the PIF. I must close my blog for a short time because of personal trouble. :-( the PIF-Winner is Lisa from http://endlichzuhause.blogspot.com/

See you soon!

claudi