søndag den 7. februar 2010

United snow of America

I USA er alting større PUNKTUM. Nu var jeg lige så stolt over hvor meget sne vi havde fået i lille Danmark i år, og fluks kan min søster i Pennsylvania overgå os, med over ½m sne på ingen tid. Og billedernebeviser det. Måske ikke så tydeligt på det første, hvor min niece fejer sne af bilruden. Men så på de andre da. Og alt imens skriver net-aviserne om REKORD i samme område med 71 cm i Washington DC...og der ventes mere.

OK søster derovre. Jeg overgiver mig her i denne sene nattetime. Jeg forstår bedre hvad den der snekaster I har stående skal bruges til.

Måske er det bare fordi jeg er træt. Først holdt vi fødselsdag for hele Karolines klasse fra 11.00-16-00 og så fortsatte jeg direkte til en "aftentjans" som hjælper til en 50 års fødselsdag. Godt jeg kan sove længe i morgen.
Bevis billederne er (uden jeg har fået lov) udlånt af min søde storesøster.

7 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

5 timers børnefødselsdag kan da ellers tage livet af selv den bedste(siger en tre barns mor)og så videre som hjælper til en 50 års fødselsdag . Jeg tager nu hatten af for dig :-)
Mvh Kirsten

Eva sagde ...

De kan bare beholde al deres sne, kan de. Så må de gerne overgå os!
Og så lader jeg op til "børnefødselsdag". Sønnen på 21 skal fejres. Håber, du får slappet af. God søndag.

Margith sagde ...

Sådan er det bare alt ER større i USA :-)
Håber du får en stille, fredelig og hyggelig søndag.

Unknown sagde ...

Nøj, hvor jeg misundelig på al den sne. ELSKER SNEVEJR! Lad det bare komme til lille DK!

Kan godt forstå, at du er træt efter 5 timer med børnefødselsdag.

Mvh Christina

KirstenK sagde ...

Vil også sige at efter fem timer med børnefødselsdag burde du være helt færdig...

Karen Klarbæk sagde ...

Her blier "slappet" også i den grad....og lige gjort rent og vasket sengetøj og sådan....
I morgen kl.6.45 flyver jeg til Paris i 3 dage, så lige pludeselig er det fredag med gæster o.s.v.

Anne sagde ...

Sig lige til din søster, at hun skal puste skyerne i retning af os!
Jeg bliver aldrig træt at sne...