søndag den 28. marts 2010

Lav en god dag mandag

Jeg har glædet mig til denne mandag længe. Både fordi vi er hos min søde udvekslings familie i München området i et par dage, og fordi vi endelig har mere end en uge fri samlet.

Den sidste uge har været hektisk. Ugen har budt på flere overraskelser. Gode overraskelser. På hver sin måde.
Den sidste (kobberbryllups-morgen-festen lørdag ) har I hørt om, den første fortæller jeg først om senere, når jeg lige er klar. Men alt i alt bekræfter det, at leder man efter sin vej, finder man den. At det man gør for andre eller bare sender positivt ud, kommer 100 gange godt igen. Og den der holder kortene tæt til kroppen, og ikke deler med andre, kommer til at stå med "Sorte Per"

Kender I nogen I kan se nu (i bagklogskabens klare lys) I bare SKULLE møde. Eller noget der var "MEANT TO BE"?
Rigtig god uge til jer derude. Husk...Lav en god dag. (De smukke blomster er fra Lars og Morten)

Ingen kommentarer: