søndag den 14. marts 2010

Norske blogvenner jeg flyver i aften

Skal på en 3 dage tur rundt i de norske Stoff & Stil butikker jeg arbejder for.
Er du tilfældigvis I Stoff & Stil Drammen mandag morgen , når butikken åbner eller
i Stoff og Stil Trondhjem kort før lukketid mandag,
i Stoff & Stil Bergen lige efter de har åbnet tirsdag morgen,
eller i Stoff & Stil Kristiansand lige inden lukketid tirsdag eftermiddag,
så er jeg i butikken og hilser gerne på.
Har du kommentarer til udvalget, noget du mangler eller noget du bare godt kunne tænke dig vi havde, må du gerne tage små klip med....


Jeg har jo i det første år jeg har blogget, mest blogget med norske bloggere, så det kunne bare være hyggeligt at hilse på. Og I søde norske blogvenner, skal da lige vide jeg er der...hvis nu I alligevel lægger vejen forbi ??


Opskrift på radisser kan købes her.

Men sæt nu ikke himmel og jord i bevægelse for at komme....der er kort tid at gøre med.
Og skulle mine faste læsere overstige 550 mens jeg er væk, trækkes de 5 vinderes så snart jeg er hjemme igen. Du kan lige nå at være med i min fest give away. Om 4 faste læsere skal der udtrækkes.

10 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Rigtig god flyvetur.

Hvor er de bare fede, de radiser..., bare de lå hjemme i mit køkken.

Hvor kan man finde / købe en opskrift henne?

Mvh. Dianna

Unknown sagde ...

Hadde det vært om ettermiddagen i Bergen ville jeg vært å hilst på deg Karen, men om formiddagen er jeg på jobb. Lykke til med din reise i Norge, håper du vil få et godt inntrykk. :))

Karen Klarbæk sagde ...

Opskrift på radisser og gulerødder er i det nyeste Stof og Stil boligkatalog. Opsrkiften kan købes på www.stofogstil.dk
Jeg opdaterer lige indlægget og sætter et sdirekte link på.

KAren

sean the prawn sagde ...

Thank you the radishes look very sweet. I need to learn to crochet now.

Anonym sagde ...

Hej Karen.
Jeg er ikke nordmand, men vil da gerne lige benytte lejligheden til at komme med et lille hjertesuk..
Håber at det er ok.
Jeg kan så vældig godt lide jeres prikkede voksduge, men hvorfor er de lavet i 100% PVC? Det er ikke så rar en tanke, at have PVC ved sit spisebord - eller i hjemmet i det hele taget.
Venlig hilsen Inge

mette b sagde ...

Rigtig god tur, søde Karen. Norge er et skønt og smukt land :)

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Inge

Vedr. PVC...så kan man altså i dag lave PVC uden pthalater. Det er dem der er de farlige IKKE PVC i sig selv, det er de blødgørere man bruger, så dugen ikke er stiv som et brædt.
Der findes 4 pthalater, der er forbudte i babyplejeprodukter, samt legetøj til børn under 3 år.
Hvis man er bange for PVC, skal man jo lade være med at købe det.
Det er på ingen måde (andet end det nævnte) ulovligt at sælge det.
Der findes PU-behandlede metervarer man kan bruge i stedet som voksdug.
Det er dem der starter med 87xxxx i Stof og Stils vare-nummersystem og som i teksten hedder PU----m.m.
Der findes lilla, sand og rød med prikker i denne kvalitet.
Håber min forklaring kan hjælpe dig videre.

Karen

Huset på toppen sagde ...

Hei Karen:
God tur til Norge og alle butikken, og jeg skulle så gjerne ha møt deg i Bergen, men jeg er på jobb til kl.16....på tirsdag!!
Er innom Stogg og Stil ofte,ha en fine dager i butikkene:)
Klem Linda

Anonym sagde ...

Jeg bor i Bergen og handler hos Stoff og stil i Åsane.Jeg savner en stødig vatt til quilting av vesker.Stoff og stil har begrenset utvalg av dette.
Mvh Randi.

63 grader nord sagde ...

Hei! Jeg var på Stoff og Stil i Trondheim på mandag, men tidligere på dagen. Oppdaget først no at du skulle besøke Trondheim. Kanskje neste gang du er ute og flyr så treffer jeg på deg :0)
Håper du har hatt en super tid i Norge og Trondheim (men ut fra programmet dit ser det ut som du har hatt det travelt).