lørdag den 17. april 2010

Opbevaring?

Forleden på min jagt efter retro sengetøj, fik jeg øje på denne skønne kasse, i en genbrugsbutik i Aars i Himmerland. Først tænkte jeg at jeg da kunne klippe den fra hinanden og bruge stoffet, men det har vist sig at den er så fin indvendig også, at den da skal bevares og bruges til opbavaring.

Den er vist for en liebhaver-køber, for den kostede kun 25 Kr.
De brune lille mønster herover, er den indvendige plastic indsats. Ovenover set du kassens foer.


Mine tapetruller er kommet i et af de store glas fra House Doctor. Ved du i øvrigt, at House Doctor nu også har lavet en blog? Du finder bloggen her.
Og ellers farter jeg rundt og pakker og gør klar til det store blogtræf i morgen.
Det er da HELT vildt dejligt vi bliver så mange.
Min kusine kommer i dag. Vi skal hygge og snakke inden i morgen. Du finder kusinebloggen HER.

2 kommentarer:

hanne ewald sagde ...

den er fin, du har rigtig meget at opbevare, nu også en kasse med 70 stof !
Men hold op jeg ville helt sikkert også have købt den, selvom det fylder det hele, er der ting man bare må eje.

Kort og Søm sagde ...

Åh..ja, den var fin!!
Hilsen fredrikke :O)