onsdag den 12. maj 2010

Jeg vil fejre....

At det er dagen før en LAAANNNNG week end, selvom jeg egentlig hellere vil på arbejde.

Jeg vil fejre, at mine engle vinger nu ikke bare er nogen jeg har købt, men de kommer derfra hvor jeg arbejder.

Jeg vil fejre, at det er lige før vi har sommerblomster i vindueskarmen.


Og fejre, at der er samling på familien selvom de lige nu er spredt for alle vinde.

Om lidt kan jeg fejre, at de friskbagte boller kommer ud af ovnen. (Her dufter allerede nybagt)Jeg har været tidligt oppe og bage til mine kolleger...kunne jo ikke sove alligevel :)

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så flink du er siden du har boller i ovnen allerede. Jeg gleder meg faktisk veldig mye til langhelg. Da skal jeg sy, pynte hus,jobbe i haven, lese og kose meg og ha familiefest. Vi skal også feire nasjonaldagen 17 mai. :))

KirstenK sagde ...

Ved ikke lige hvad jeg skal sige til bemærkningen om at du hellere vil på arbejde :-) for mit vedkommende glæder jeg mig voldsomt til en lang weekend!

illu-mina sagde ...

Det er en feiring i seg selv å gå inn på din blogg om morgenen. Du sprudler av kreativitet og glede.
Og det er smittsomt.
Tusen takk!!!

Belinda sagde ...

Der er da ikke noget bedre en nybagte boller :)

Micha sagde ...

uh vil du ikke være min kollega... nybagte boller mums :) hav en god dag.. kh Micha

Mette sagde ...

Uha, Karen, jeg har Kr. Himmelfartsglæde i maven, som du har. Jeg er dog på arbejde, men der ingen grænser for, hvor skønt det hele er. Glæder mig, nyd det, søde.

g u r o sagde ...

Det ser ut som du har et tilnærmet ubegrenset lager av energi...hihi!

Jeg syns også at det finnes tusen ting å feire, og det er en fantastisk følelse! Takk for at du minner oss på det! :)

Ønsker deg en deilig dag og en strålende helg!

Unknown sagde ...

Nybagte boller, det er nu den bedste måde at fejre ting på, især nyt arbejde med gode kolleger.
Jeg vil fejre at drengene er draget i sommerhus med bedstemor og bedstefar og først kommer hjem søndag, at Clara i morgen drager på ridelejr og først kommer hjem lørdag, at manden tager på arbejde fredag og lørdag....
med andre ord at mor her er heeeelt alene hjemme og kan gøre lige hvad hun syntes er aller sjovest, men så vil jeg også glæde mig til de alle kommer hjem igen :o)
Rigtig god Kr. Himmelfart til jer alle.

Hilde sagde ...

Hørtes deilig ut med boller! Og så blir jeg så glad av perlargonier.. Har kjøpt en hvit som stpr så fint her hjemme. Ha en fin langhelg!! Klem