tirsdag den 22. juni 2010

En gave

Der kom en gave med posten. Sirligt og smukt pakket ind.
En hjemmelavet ting som jeg sætter UMÅDELIG PRIS PÅ.

Den fineste bog/mappe til papir. Syet og quiltet af en af de absolut dygtigste damer af slagsen,
og tilmed en rigtig god ven her fra bloggen.


Jeg ved ikke nogen der er dygtigere til farve/stofsammensætning....og I ved om nogen hvor jeg elsker patchwork stoffer og fine ting lavet af samme.
Og så har hun en fantastisk blog, som var en af de første jeg begyndte at følge.
TUSIND TUSIND TAK SØDE METTE, for din
betænksomhed, for din dygtighed og fordi du er dig.
Håber vi snart kan ses.

3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Uh, hvor er den fin...Mette er også en inspirationskilde for mig...

Onkel Anne sagde ...

Hvor er den fin!!! Gid jeg kunne de tricks :)

Mette sagde ...

Tak, Karen. Det er altid dejligt at kunne glæde med en uventet gave. God Sankt Hans aften.