lørdag den 26. februar 2011

Hjælp mig med at hjælpe en anden

Det er ikke hver dag spørger jer om hjælp.
Det er bestemt hellerikke hver dag jeg opfordrer til støtte-afstemning på nettet.
Men jeg synes altså godt Birgit, som jeg har lidt kendskab til, kunne fortjene at indtage 1. pladsen igen, og måske vinde rejsen i Kilroy Travels fotokonkurrence.
Og jeg kan se, at alle kneb gælder, der er proffe med i feldtet mod de glade autodidakte.
Og hendes billede er da den ultimative drøm om en rejse ikke?

Vil du hjælpe Birgit, så er det det her billede du skal stemme på når du kommer ind på siden.
Klik her for at komme derind.
Og naturligvis kun hvis du også synes det er et fint billede.
Jeg har "skamferet" Birgits billede med et kryds, for du skal naturligvis ind og se det rigtige!



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er sådan et sted man virkelig drømmer om at holde ferie - stemme afgivet :-)

Mange hilsner
Birthe

Tanker skal der til sagde ...

Waou ser lækkert ud, har stemt !

Vi må hjælpe hvor vi kan !

Hyggehygge
Marianne

Jette sagde ...

Det er så gjort..:o)

Onkel Anne sagde ...

Tror nok jeg stemte to gange :)
Karen har du set min skønne give away?

Karen Klarbæk sagde ...

Tak piger, og alle jer der har stemt, men ikke skrevet her.
Hun er foran nu.....
Tusind tak for hjælpen


Karen

Sabrina Krighaar sagde ...

En god sag! Jeg har stemt :)
Hvis du kigger forbi min blog ligger der en lille hilsen.