onsdag den 16. februar 2011

Kvalitet...ikke lige i billederne.

Hver gang jeg ser noget der inspirerer, får jeg lyst til at tage et billede.
Men i hurtigt tempo i Frankfurts lufthavn i aftes, var det ikke lige pletskud jeg fik i kassen med min iPhone.
Alligevel bringer billederne noget... (håber jeg)

 Meyer i Frankfurt er nemlig den skønneste "imbis" jeg lige kan komme i tanke om i Tyskland.
Og helt ærligt, flaskerne her er da skønne selvom billedet er lidt grynet.
Meyer har også egne varer og god kvalitet.
Tjek dem ud her.
Eller næste gang du skal flyve fra gate-område A i Frankfurt.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ej, den skulle jeg da have kendt til, da vi i sommers mellemlandede i Frankfurt (som jeg synes er verdens kedeligste lufthavn). Vi gik rundt og ledte efter noget der bare var nogenlunde lækkert...

Mange hilsner
Birthe