fredag den 25. februar 2011

Så er den gal igen....

Jeg har været til tandlæge i går. Er begyndt behandling af den nette sum ... 11.500 gode danske kroner.
Og havd får man for det?
2 nye kroner!
Det lyder som om jeg ikke kan regne ikke?
1½ time i stolen i går....og gæt om man er lidt blæst bagefter af bedøvelse?
Men så var det lige jeg havde tæppet i aftes.....ren råhygge i sofaen et par timer
og så har jeg bestemt mig for trøsteturen til Odense på lørdag, for at se på mere garn hos Tanterne.
Og en tur i en rigtig stor IKEA

2 kommentarer:

Sofie Legarth sagde ...

Hold nu op, hvor er det dyrt!!! men skønne farver i din kurv - god tur :-)

IF Stjernen sagde ...

Det er dælme også mange penge! Tænk på at det garn man kunne få for 11.550 kr ;-)

Jeg var selv en trøstetur til Søsterne i går - måtte jo prøve det Kauni garn :-)