mandag den 16. maj 2011

Berigende

Hvor er jeg er heldig og priviligeret.
For sikke en berigende aften i aftes.

Jeg var til næsten "hemlig" koncert et sted i Grønnegade i Århus i aftes.
Jeg havde inviteret min gode ven Lars med til en lille salon, ikke meget større end dagligstue format.
Dobbeltkoncert med Torben Wahlstrøm.
(Jeg er formand for hans fanclubs Silkeborg afd. Smiler....)
og de herrer Venndt og Nygård.

(har lånt billedet herunder fra deres hjemmside)


Whau, sikke en aften.
Super intimt i et lille lokale og unden forstærkere o.s.v.
Så virkelig "ØKO" LIVE-oplevelse.
Og helt ærligt...det er det man skal.
Sige "ja tak" når den slags lejligheder byder sig.
Spise hyggeligt hos Lars (som laver formidabel god mad) og så koncert bagefter.
Det kan kun blive en rigtig god uge ovenpå gode weekend oplevelser.

2 kommentarer:

Julie Søndergaard sagde ...

Hold da op du har da også bare så mange bolde i lften, kære Karen. Formand her og der, bager cupcakes til den store guldmedalje til børnenes skole osv osv.. Der er da ikke noget at sige til at du ikke helt har nok timer i døgnet som du skriver i dit forrige indlæg.

Pas nu på dig selv lidt også ;) Nogle gange er det ok at slappe lidt af hehe, selvom det er dejlige ting man omgives af.

Kh Julie

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Hørt Karen, man skal slå til når lejlighed byder sig, sådan en dejlig intim koncert med efterfølgende god mad, siger man ikke nej til.
I kærlige tanker, god Mandag aften