onsdag den 27. juli 2011

Jeg har gang i den store oprydning....

Hjemmet bliver endevendt i disse dage.
Mand og børn er i Sverige på telttur så der er fri bane hver aften til en tørn.
Jeg er så heldig at min mor har været der i løbet af dagen og stryge og slå græs etc. så jeg har endda masser af hjælp.


Alligevel trækker det i langdrag....det der store krearum i kælderen er lidt svært at blive færdig med.....ja, det kan I vel tænke jer? Knapper, perler og kassevis af stof.
I aften rydder jeg ud i stoffet og så må børnenes skole få en ordentlig sæk fuld af godt grej, jeg bare har for meget af.
Jeg trænger SÅ meget til at få lidt styr på det hele.
Der er også pakket kassevis af ting til bagagerumsmarked.....det skal altså prøves, og jeg er ved at have nok tror jeg.
4-5 timer HVER AFTEN i en uge batter noget.....i hvertfald om en uges tid når det er gjort.
Holde orden!!!!.....ja, det kender jeg godt, men nogen gange skal man bare ud i alle kroge af huset.

3 kommentarer:

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg har også gang i oprydning i gamle gemmer, det bliver taget sådan lidt af gangen, men mit motto er "noget jeg ikke ved, jeg ejer, det kan jeg jo ikke bruge" så ud med det - det er sådan lidt groft sagt, for der dukker da også ting op, som så bliver lagt til side, fordi jeg kan bruge det.
Jeg kan høre, du er lige så heldig som mig, at have en mor, der kommer og giver et nap med, det er bare guld værd :-)

Lis sagde ...

Du er bare energisk. Send noget i min retning, så jeg også kan få oppet mig og komme igang.

Kh. Lis

Heidi sagde ...

Gad dælme godt besidde din energi - og din mors hjælp. Bor også i Silkeborg, så hun kan sagtens smutte her forbi ;-))
Hvornår skal du på marked? Måske vi ses, skal selv afsted i september.