torsdag den 1. september 2011

Få form på tilværelsen

Et hurtigt kig i Søstrene Grene i City Vest i Aarhus på vej hjem i dag, mindede mig om, at jeg da helt vildt mangler papirsbageforme til mine næste cupcakes.
Yndlings farver (hi hi...nemt, for jeg har selv hjulpet Anna & Clara med at vælge farver)
25 stk. i pose 3,88 dkr.


 Og en ordentlig pose papirs kagefads servieter i fine mønstre til under en 10'er.

På årets julebasar på mine børns skole, står jeg for konditoriet.....jeg er i gang med forberedelserne kan I se.

6 kommentarer:

KGaardsted sagde ...

Ihh, har også købt nogle.. Dog nogle af dem med mønstre på! :)

KirstenK sagde ...

Fantastisk hvad man kan få for få penge i søstrene...

Unknown sagde ...

Jeg hamstrede også en del den anden dag. Dog nogen af de lyserøde med blomster på. -til Astrids barnedåb. Når man kun har været vant til drenge i huset, må man vel godt holde en rigtig pige-barnedåb:-)

Britta Svanborg sagde ...

- det skal nok blive flot med de dejlige farver.
Tror da lige det er ALT for længe siden jeg har besøgt Søstrene. ;-)
Så'e, en tur til Kolding er nok snart på tapetet.
Ha en god dag. Klem

Lise sagde ...

Jeg var der igår, lidt indkøb til pakkekalendre og naturligvis muffinforme, tænk hvis man løb tør!

Eva sagde ...

Det er utroligt, hvad man kan få for pengene. Og en god oplevelse får man med oveni. Helt gratis:)