mandag den 17. oktober 2011

Inspirerende strik By Kaae

Hvorfor er det mon lige at jeg ikke får strikket,
når nu der er SÅ meget fedt man kan gå i gang med?

Blev for nyligt opmærksom på en både sjov og super inspirerende ny strikbog.
Alene opsætningen, der leder tankerne hen på en skitse bog, er skøn.
Ringe i ryggen, gør den let at bladre i tilmed, og understreger skitsefornemmelsen, af et ellers noget tungt stof, med mange mønster rapporter.


 
Der er også et par mindre (og måske for mindregarvede strikkere som mig) mere overkommelige ting.
Se nu f.eks. de skønne sko her.


 Og så "Skyd genvej " ....WHAU....det er da fedt, at man kan få hjælp,
lige med et enkelt scan med telefonen. Jeg får helt fornemmelsen af at "jeg er med på noderne"
selvom jeg bare er en "strikkekone fra landsbyen".

Tjek den ud.
Jeg er sikker på du kan købe den og  Charlotte Kaa hjælper dig helt sikkert selv, eller til nærmeste forhandler.

6 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Charlotte afholder også små kurser i flerfarve strik som både er lærerige og hyggelige. Og hun er altid sød til at hjælpe.

Ellen sagde ...

Jeg fik bogen presenteret af forfatteren på Fanø. Begge var fantastisk spændende bekendtskaber. God dag.

HannasHörna sagde ...

Hej hej! Vilken härlig bok det verkar vara. Tofflorna ser ju fantastiskt fina ut!

Kram på dig!

dqpage sagde ...

Den ser spændende ud. Jeg vil checke den ud - også for at se, om det primært er voksen, eller børnetøj.
mvh Mona

Karen Klarbæk sagde ...

Voksen....helt klart, men jeg kunne da fint se det i mindre størrelser også :)

TrineTusindTing sagde ...

Eeeejjjj, hvor nogle fede futter!!!!!