tirsdag den 17. januar 2012

K som i Karen, i Klarbæk eller...

Kram...eller Kom ind.
Jeg skal i gang med at oparbejde et velkomst projekt til min fortrappe.
Sådan at alle gæster der kommer til min dør føler sig velkomne.
Der er 2 grunde til det:

1) Der er stendødt og uvelkomment på fortrappen lige nu
2) Min søde hjælpsomme veninde (og Neo/Feng Shui indretnings konsulent) har rådet mig til det.

Det Neonfarvede K fik jeg i fødselsdagsgave i går.
Måske det skal indgå i projektet?


Og sådan helt overordnet set, så arbejder jeg med Neo/Feng Shui i indretningen af lejligheden.
Det giver SÅ meget god stemning allerede.

14 kommentarer:

Belinda sagde ...

Det lyder som en god idé.
Hvad med os der kommer af bagindgangen? ;-)

Karen Klarbæk sagde ...

Uh, det ver at kildent spørgsmål, for man skal jo helst ikke bruge bagindgangen i et hus.
Men der skal der jo også gøre noget....helt afgjort.
Arbejder på sagen.
Og skal i øvrigt i IKEA for Gud ved hvilken gang igen i dag.

Belinda sagde ...

Hold da op! Tager gerne med en gang. Er jo hjemme i disse tider.

Hanne Rimmen sagde ...

Spændende ;o)

Det glæder jeg mig til at se og høre meget mere om!
Hilsen Hanne

Lene's kage-design sagde ...

..det er noget med at den snu (ræven) har flere indgange, så måske har du slet ikke en bagindgang, men derimod to indgange :)

Mamma-Krea sagde ...

Bliver spændende at følge med i :0)

Helle Jakobsen sagde ...

Glæder mig til at se mere og måske få tips og tricks ad den vej

JaKris sagde ...

Neo/feng sui det lyder godt nok avanceret.. Glæder mig til at se, hvordan det bliver gjort..

Lisbeth T. Hansen sagde ...

Jeg har studeret og praktiserer Western Feng Shui her i Californien pa western School of Feng Shui og jeg har aldrig hort om Neo/Feng Shui. Hvad betyder det?
Venlig hilsen,
Lisbeth.

KirstenK sagde ...

Et K skal der være...helt klart Karen Klarbæk...Jeg elsker også K

Camilla sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen i går. Håber du nød dagen i fulde drag. Knus.

Snullemor sagde ...

Hvis du mangler flere bogstaver er du velkommen til at kigge forbi www.no21.dk og www.snullemor.blogspot.com ; )
Glæder mig til at se din gang når du når så langt ; )
Spændende!
: )

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Lisbeth
Neo betyder bare ny. Neo feng shui er lidt mindre dogmatisk pg opgraderer bare de gode muligheder. Bygger stadig på feng shui tankerne.
Google er din ven hvis du vil vide mere.
Karen

Lisbeth T. Hansen sagde ...

Tak for forklaringen Karen. Det lyder som western feng shui..