fredag den 10. februar 2012

Fredagens perleblog...har også en perle af et hus

Fredagens blogger Mette, er aktiv med bæredygtigt  design på bloggen re-de-sign.Og lur mig, om det ikke også er hende der er forfatter bag denne bog, som jeg fandt på hendes blog.


Mettes perlebloggerstats an en anden sjov krølle....
Jeg lavede nemlig et indlæg om nogle små skønne sommerhuse i Rørvigområdet da jeg var på efterårsferie i Rørvig.
Og Mette kommenterede på indlægget:

Hej Karen.
Hvor er det sjovt, det er mit sommerhus nr. 2, altså det med det rustne bålfad, beklager den manglende styling. Har iøvrigt store planer om at renovere det lille af husene, så det kan anvendes til næste sommer, så kig forbi igen. Du er også velkommen til at kaste et blik på min blog:http://re-de-sign.blogspot.com/
Venlig hilsen Mette

Og det er da for sjovt, når man begejstres over et billedskønt hus, og så en bloglæser ligefrem er ejer af det :)

Nyd livets små sjove sammentræf - og weekenden.

Ingen kommentarer: