torsdag den 16. august 2012

Åbne atelierdøre Silkeborg

Netop i disse dage er der Åbne atelierdøre i Silkeborg.
Et par af mine favorit piger deltager....så tjek dem lige ud:
og find mange flere HER.

Et Helle D værk....

Helle D skrev til mig fordi jeg har spurgt om hun ville minde mig om arrangementet:

Jeg udstiller på Kirsebærgården sammen med 3 andre. Det vil også være muligt at kigge indenfor i fællesværkstedet på stedet. Jeg har tidligere haft værksted der, men har nu flyttet mit værksted til Fyn. Desværre er min keramik ikke at se nogen steder på nettet - kun malerier er på min hjemmeside www.helle-d.dk. Til Åbne Døre vil jeg både have keramik ting og malerier med. Saltkar, små skåle, krus, lysestager mm. Der er åbent lørdag og søndag (18.-19. August 2012) kl. 10-17. Flere af udstillerne til Åbne Døre deltager i et fællesarrangement "Montmartre" på Torvet fra fredag den 17. august, 2012 kl. 14.30. Det plejer at være rigtig hyggeligt.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

....Og du kan TRO jeg skal på¨rundfart:-)

Pia (mum22boys) sagde ...

Det keramik er så fint - har stået og sukket over den vase der er udstillet på Nygade... Må se om jeg ikke kan være heldig at klemme et kort besøg ind i weekendens stramme program...

Atelierbaghuset sagde ...

Kære Karen, du er da en SKAT!!! Hvor sødt af dig, at gide bruge dyrebar tid på, at gøre reklame for Åbne Atelierdøre. Selv er jeg vild spændt, da det er første gang jeg deltager, og kroppen er fyldt med "kriller" og spændt forventning. Håber nogle af mine malede tasker, finder nye glade ejere... Og lige til Pia - det du har set af keramik i Nygade, er ikke Helles, men vist en Elisabeth... Men du vil blive lige så vild med Helles :-)

Josefine sagde ...

nalKan godt forstå at du er vild med hendes keramik... Det er da fantastisk! :)

Karen Klarbæk sagde ...

Elisabeth med det andet fede keramik kender jeg også (vi har barn i samme klasse). Det har en anden stil hvis I spørger mig, men er lige så mega fedt som Helles.


Karen

Pia (mum22boys) sagde ...

Ok, synes bare det var samme bil som billedet ovenfor - jeg må forbi igen og kigge nærmere ;o)