lørdag den 18. august 2012

Atelierdøre....2/2

Jeg har været et par steder i dag, ganske som jeg anbefalede jer forleden.
"kom til" at købe en gave til en sød blog ven, som fik en julegave der var gået i stykker.
Denne her tør jeg så IKKE prøve at sende med posten....det må vente til et snarligt gensyn.
 
 Forside

Bagside

Og den skønneste lille fairy-indgang i miniature
 

Og et hjørne af udstillingen med Helles skønne billeder og interør...

Skulle du have fået lyst til at se et arrangement, så besøg:

  Åbne Atelierdøre med både keramik ting og malerier fra Helle D.. 
Saltkar, små skåle, krus, lysestager mm. i keramik og skønne skønne billeder.
Der er åbent igen i morgen søndag 19. August 2012 fra kl. 10-17.
Adresse: Kirsebærgården
Svejbæk Søvej 30
8600 Silkeborg

6 kommentarer:

violykke sagde ...

Jeg har også en af skønne krus, vild med hendes design.

Majken Hammer sagde ...

Hvem er det som laver så fine krus - kunne godt tænke mig et sådant - ønsker mig oplysninger om blog eller hjemmeside :)

Ninette sagde ...

Sikket dejligt krus!

Finurligefinesser sagde ...

Hvor er det nogen skønne ting du har kigget på og ikke mindst givet i gave....specielt kruset er jeg helt tosset med...men man kan ikke se dem på nettet nogen steder vel? Sælges de kun i Silkeborg? ;-) de er simpelthen så fine, kunne godt forestille mig et par stykker som ville elske sådan en gave.

Karen Klarbæk sagde ...

For at få fat i krus og andre skønne ting Helle laver, skal du kontakte Helle. Du finder hendes hjemmeside med malerier HER: www.helle-d.dk

Karen

Anonym sagde ...

Skønne sager ;) kom dog ikke rundt til 'åbne døre' men NØD skønheden på søerne! Go weekend, Karen ;)