tirsdag den 14. august 2012

Frugten af det man sætter i gang

Vorherre er godtnok nødt til at hjælpe til også...
eller også er det bare universet jeg har fået bedt om hjælp?
(Loven om tiltrækning)
Men nu begynder jeg at kunne se frugterne af et samarbejde.
 

Planten her var blevet for stor til at bo inde i en lejlighed på 3. sal, så den bor hos mig i min miniature gårdhave.....og min nye e-bog er blevet for færdig til ikke snart at skulle være tilgængelig for offentligt skue.
Den kommer til salg via hende HER.....i de nærmeste dage.
Endelig endelig....

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Tillykke med at e-bogen er færdig:) Jeg glæder mig vildt til at se den.

Tina Dalbøge sagde ...

Sikke en høst - hvad mon du skal sylte af det?

Tina Dalbøge sagde ...

Sjovt - jeg læste kun det øverste da jeg skrev svaret... Så det var ikke en kommentar på e-bogen, - for den skal du da høste roser af... Masser af roser. :)