søndag den 12. juli 2009

Cirkus Astoria

Pigerne skulle have besøg, men gæsterne ringede, at der var kommet cirkus på sportspladsen bag deres hus i Gl. Laven. De gav strøm og vand til cirkusfolkene, så de havde fået fribilletter til børnene i stedet. Men nu har jeg fra barnsben været med i rigtig mange små cirkus, med min far, så det, at det var et familiecirkus med 5 medlemmer der laver alle numre, var lidt for tillokkende.

Jeg elsker cirkus stemningen. I dette cirkus var der masser af dyr og børnene i familien var gode artister. Specielt den mindste pige i tov og ring var rigtig god.
Man kan godt sidde og tænke på hvordan det kan løbe rundt, med så få gæster og så stort et telt.
Få sekunder efter forestilligen var slut, var de i fuld sving med at pakke ned. I morgen er de i Sorring.
100 Kr pr. voksen og 80 Kr. for børn.
Alle pengene værd...og bedre end de store (Benneweis) hvis I spørger mig. Jeg ELSKER små steder....

3 kommentarer:

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sagde ...

takk for din kjekke kommentar !
Så mange fine bilder, sett nedover her.
Herlig kjole på en nydelig pike !
Ja jeg er veldig fornøyd med våres hus, det blir stort og fint når vi har snart 5 børn.
fortsatt god sommer !

Unknown sagde ...

Det er kjekt å ha en så hyggelig kveld med barna. Jeg liker nok også mer det små og intime fremfor det som er så stort og kommersielt.
Det er litt mer å undre seg over og man kommer tettere på utøveren.

Skribenten sagde ...

Det der imponerer mig, er den disiplin de lægger for dagen. det er jo hele familien der er med i det. Et sammenhold der kun kan vække lidt misundelse syntes jeg. :-)

Der knokles igennem for at glæde små og store børn ( og de voksne), og det siger jo også noget om engagement overfor cirkuslivet.

Tak for den beretning.
Henriette :)