fredag den 3. juli 2009

Hjemmelavede flødeboller...det skulle prøves

Her er først nogle resultater....

Da jeg omsider blev færdig på arbejdet til at gå på ferie og dukkede op hos min mor, var hun og min søster i fuld sving med et nyt projekt. Min søster havde forleden besøg af en tidl. sygeplejestudiekammerat og hun havde fortalt, at de selv laver flødeboller....og typisk min aktive mor....det kan vi da ikke stå tilbage for.
Odense Marcipan giver hjælp og vejledning til de almindelige her!
Og til de særlig lækre med blød nougat her!


Og her er der billeder fra projektet....


De smager himmelsk. Du kan godt prøve.


Og de små uden nougat.
Hele "Joken " i familien er, at min søster altid opfordres til at lave noget dansk i USA så hun kan få sin egen "business"....men flødeboller, det får hun nok ikke amerikanerne til at spise. De vil jo have at alt smager af peanut butter.

11 kommentarer:

SOLSAUM sagde ...

Det såg godt ut!

Nyt dei og sommarkvelden!

Gitte sagde ...

Uhmmmmnnnn - De ser rigtig lækre ud. Amerikanerne aner ikke hvad de går glip af....

Lappesola sagde ...

Åh...de så deilge ut.

Klem fra Sol

Fru Melgaard sagde ...

Mums hvor ser det lækkert ud. Det må prøves.
Smager de lige så godt som de ser ud?

borghild sagde ...

Hei Karen!
De flødebollene så da himmelske ut, og hadde min mann vært hos dere nå, så hadde dere ikke hatt fler igjen;-) Han simpelthen ELSKER flødeboller, og må ha dem hver gang vi er i Danmark, og han spiser gjerne en hel kartong (12 stk) helt alene!!:-)
Ønsker deg en riktig god ferie (jeg starter også ferien i dag - hurra!!:-)!! Klem B:-)

Camilla sagde ...

yummy..det så godt ut!! :)

Karen Klarbæk sagde ...

De er super gode de der flødeboller. Det er dog så varmt også her i området, at de måtte på køl for at chokoladen kunne stivne.
Men prøv bare...let at gå til.

Min mor bage kransekager oglaver konfekt, så hun havde alt grejet klar...ellers kræver det nok lidt forberedende indkøb.

Karin sagde ...

Uhmmm Hvor ser de lækre ud,jeg bliver helt lækkersulten.

Unknown sagde ...

Fristelser !!!

Miss Midtjylland sagde ...

UUUhhmn.... du kan jo give Frellsen hård konkurrence. De ser bare super lækre ud!

Unknown sagde ...

Herlig, det er nå alt du frister med. Jeg elsker marsipan og kaker.
De ser ut som de kommer rett fra konditoriet. Modig å sette igang med et slikt prosjekt. :-)