lørdag den 4. juli 2009

Nye ideer

Her i huset er det oftest herren der laver maden. Ikke at det ikke interesserer mig. Jeg er så den der bager, laver dessert og snitter til madlavningen. Men i dag har vi været sammen om opgaven. Fra A-Å.Forleden var vi til grill hos Yun Mi og Michael og deres piger og aftenens menu var extremt lækker og anderledes end lige det vi normalt tyer til. Og opskrifterne...de var fra Boligliv Nr. 7 (18.juni-22. Juli) så det blad havde jeg allerede. Måske er du heldig, at opskrifterne kommer på hjemmesiden her senere.
Kartoffelsalat i valnøddepesto, Fuldkornsfladbrød med hvisløgsolie og agurkesalat med mynte og koriander. 3 nye ting til grillede lammecoulotter til aftenens gæster...vores genboer. Senere skal der spilles kort....det bliver HELT KANON at sidde ude med det vejr vil holder os for tiden.


Sidste billede her er lånt fra bladet, for mine brød er først i ovnen lige nu.


Opskrifterne finder du i BOLIGLIV nr 7

2 kommentarer:

tusindfryd sagde ...

Lækkert!! Håber du en dag laver mad til mig.... Så skal jeg gerne snitte og underholde;-)

Unknown sagde ...

Herlig mat dere har ikveld. Vi er akkurat kommet hjem fra grillparty hos min bror. Vi har sydenstilstader her også nå og lever deretter. Ja, det er KANON. :-)